ادریس البا قرارداد تازه‌ای را با Apple منعقد کرد

14 July 2020 - 19:00

ستاره‌ی مجموعه‌ی (لوتر) «Luther» ادریس البا (Idris Elba) با بستن قراردادی وظیفه‌ی خلق فیلم و سریال‌های جدیدی برای Apple TV+ را بر عهده گرفت. این بازیگر تولیدات فیلم و سریال را از طریق کمپانی تولیدی خودش با نام Green Door Pictures برای این سرویس استریمی انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

البا که با بازی در نقش استرینگر بل در سریال (شنود) «The Wire» به شهرت رسید، طی سال‌های اخیر فعالیت‌های خودش درزمینه‌ی تهیه‌کنندگی را آغاز کرده است. او اخیراً تولید فیلم (گاوچران بتونی) «Concrete Cowboy» به کارگردانی ریکی استاوب (Ricky Staub) را که خودش و کمپانی‌اش در آن تحت عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کردند، به اتمام رساند. سریال کمدی (سرانجام) «In The Long Run» محصول شبکه Sky که خالق آن بوده و در آن به ایفای نقش نیز پرداخته است، همچنین برنامه‌ی (البا در مقابل بلاک) Elba vs Block محصول شبکه Quibi، ازجمله آثاری هستند که البا تهیه‌کنندگی آن‌ها را انجام داده است.

Green Door و البا همچنین تهیه‌کنندگی مجموعه‌ی کمدی (زیادش کن چارلی) «Turn Up Charlie» را نیز در همکاری با کمپانی Brown Eyed Boy انجام داده‌اند. این مجموعه اخیراً توسط Netflix تعطیل شد.

ازجمله آثار سینمایی که البا اخیراً در آن‌ها حضورداشته است می‌توان به (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) «Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw»، (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) «Avengers: Infinity War» و (بازی مالی) «Molly’s Game» اشاره کرد و در (جوخه‌ی انتحار) «Suicide Squad 2» نیز حضور خواهد داشت. اخیراً او اخباری را منتشر کرد که به نظر می‌رسد سریال درام پلیسی Luther که برای مدت‌زمان زیادی از BBC در حال پخش است، در آینده در قالب فیلمی سینمایی بازخواهد گشت.

البا کمپانی Green Door Pictures را در سال ۲۰۱۳ باهدف پرورش و معرفی استعدادهای جدید به دنیای سینما و تلویزیون تأسیس کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.