کی جی آپا و سوفیا کارسون بازیگران جدید Songbird

14 July 2020 - 21:00

درست یک هفته بعد از سفارش Do Not Work توسط SAG-AFTRA، فیلم مهیج Songbird ساخته مایکل بی (Michael Bay) شروع به انتخاب بازیگر کرده و کی جی آپا (KJ Apa) ستاره سریال Riverdale و سوفیا کارسون (Sofia Carson) بازیگر Feel the Beat به این فیلم پیوستند. گرچه جزییات مربوط به فیلم مخفی نگه داشته شده، دو سال بعد از قرنطینه را نشان می‌داد و داستان عاشقانه موتورسواری به نام نیکو با بازی آپا که سیستم ایمنی ضعیفی در برابر بیماری‌ها دارد و سارا با بازی کارسون، هنرمند جوانی است. نیکو بر قانون ازدواج، تبهکاران قاتل و خانواده قوی غلبه کرده که مادر خانواده سعی بر محافظت از خانواده‌اش و حفظ راه زندگیش دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علاوه بر آپا و کارسون، بازیگرانی همچون دمی مور (Demi Moore)، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford)، کریگ رابینسون (Craig Robinson)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، پل والتر هاسر (Paul Walter Hauser) و پیتر استورمر (Peter Stormare) به این فیلم پیوسته‌اند.

کمپانی Invisible Narratibes آدام گودمن (Adam Goodman) و اندرو شوگرمن (Andrew Sugerman) سرمایه گذاران این پروژه هستند و Catchlight Studios تولیدش می‌کند. این فیلم اولین فیلمی است که با برداشته شدن تدریجی قرنطینه در لس‌آنجلس، تولیدش آغاز گردیده و محدودیت‌های بهداشتی باعث شده تا هالیوود به آرامی فیلم‌برداری پروژه‌ها را از سر گیرد.

بی تولید این فیلم را به همراه گودمن و ابن دیویدسون (Eben Davidson) از Invisible Narratives برعهده دارد. آدام میسون (Adam Mason) کارگردان فیلم و سیمون بویز (Simon Boyes) نویسنده آن است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.