جین اسمارت بازیگر نقش اول فیلم Miss Macy شد

14 July 2020 - 21:30

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، Amblin Partners در حال ساخت درام جدید شرح زندگی Miss Macy با بازی جین اسمارت (Jean Smart) در نقش اصلی است. این فیلم را تیت تایلور (Tate Taylor) کارگردانی می‌کند که داستان واقعی زندگی تریشا میچل کوبرن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان دختر جوان اهل شهر کوچک آلاباما است که راهنمایش را در شکل خانم میسی ملاقات می‌کند که او را از زندگی غم‌انگیزش بیرون می‌آورد تا به مدرسه Miss Macy برود. راهنمای اصلی را اسمارت بازی می‌کند که زن پر انرژی توصیف شده که تریشا را وارد مسیر مدل موفق شدن، می‌کند.

بث هنلی (Beth Henley) نویسنده برنده جایزه Pulitzer و نامزد اسکار، این فیلم را قلم می‌زند که برای نویسندگی Crimes of the Heart و Nobody’s Fool شناخته شده است. این فیلم توسط تیت تیلور (Tate Taylor)، دنیس دی نوی (Denise Di Novi)و مارگارت فرنچ ایزاک (Margaret French Issac) به همراه اسمارت، میچل کوبرن، جان نوریس (John Norris) و انجلیکی جیاناکوپولوس (Angeliki Giannakopoulos) تهیه و تولید می‌شود.

اسمارت ابتدا با بازی در نقش لنا گاردنر در کمدی اجتماعی Frasier شبکه NBC مشهور شد و دو جایزه امی برای بهترین بازیگر مهمان زن سریال کمدی گرفت.

او در سریال‌های بسیاری همچون ۲۴, Fargo, Legion و اخیرا در مینی سریال Watchmen در نقش لوری بلیک ظاهر شده است. او به زودی در سریال Superintelligence شبکه HBO Max در نقش مقابل ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و مینی سریال Mare of Easttown با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) و ایوان پیترز (Evan Peters) دیده خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.