اولین تصاویر از سریال لایو اکشن Helstrom مارول

15 July 2020 - 14:30

تقریبا ۴ ماه بعد از پایان تولید سریال لایو اکشن مارول، شبکه Hulu اولین تصاویر مربوط به اقتباس ترسناک و جدید از Helstrom را منتشر کرده که پخش آن از  اکتبر امسال آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Marvel’s Helstrom مارول درباره یک خواهر و برادر به نام دیمون هل‌استرام با بازی تام آستن (Tom Austen) و آنا هل‌استرام با بازی سیدنی لمون (Sydney Lemmon) است. هل‌استرام‌ها که تحت تاثیر پیش زمینه خانوادگی قرار دارند به دنبال بدترین‌ها هستند.

دیمون استاد اخلاق است که شغل دومش جن‌گیری است. دیمون هیچ تصوری از نجات دنیا ندارد و فقط امیدوار است به افراد نزدیکش کمک کند. در این مبارزه علیه دنیای پنهان، دیمون قصد ریشه‌کنی شیاطین را دارد و تا نابودی آن‌ها دست نمی‌کشد.

آنا نیز یک خانه حراج اجناس دارد اما بیشتر به شکار کسانی علاقمند است که دیگران را آزار می‌دهند. او که در بچگی از پدرش آزار روحی دیده، دنیا را درست مثل او می‌بیند و حتی نگران بازگشت پدرش است.

آستن در نقش دیمون، لمون در نقش آنا، الیزابت مارول (Elizabeth Marvel) در نقش ویکتوریا هل‌استرام، آریا گویرا (Ariana Guerra) در نقش گابریل رزتا، رابرت ویزدم (Robert Wisom) در نقش پرستار، جون کریل (June Carryl) در نقش دکتر لوئیس هاستینگز و آلین یو (Alain Uy) در نقش کریس ین بازیگران سریال هستند.

فصل اول ده قسمتی سریال Helstrom مارول را پل زیبزوسکی (Paul Zybszewski) تهیه و تولید می‌کند. جف لوب (Jeph Loeb) از Marvel Television تهیه کننده اجرایی کار است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.