گل گدوت در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم مهیج جاسوسی

15 July 2020 - 15:00

به دنبال اکران موفق The Old Guard از نتفلیکس، اسکای‌دنس و گرگ روکا (Greg Rucka) نویسنده کمیک بوک، قرار است فیلم مهیج جاسوسی زنانه‌ جدیدی بسازند. گل گدوت (Gal Gadot) بازیگر فیلم زن شگفت‌انگیز، در حال مذاکره برای پیوستن به این پروژه بی‌نام است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم مهیج جاسوسی را گرگ روکا می‌نویسد که اخیرا اقتباسی از رمان گرافیکی محبوب The Old Guard را قلم زده است. جزئیات مربوط به این فیلم مخفی نگه داشته شده اما به گفته منابع خبری این فیلم شبیه فرنچایز اکشن جیمز باند و ماموریت غیر ممکن است.

دان گرنجر (Don Granger) و دانا گولدبرگ (Dana Goldberg) این فیلم را برای استودیو Skydance می‌سازند. جالب است بدانید گرگ روکا چند کمیک زن شگفت‌انگیز اوایل سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ نوشته است.

گل گدوت به زودی در پروژه‌های متعددی دیده خواهد شد: دنباله بسیار مورد انتظار Wonder Woman 1984 که قرار است دوم اکتبر اکران شود؛ در Death on the Nile نقش مقابل آرمی همر (Armie Hammer) و آنت بنینگ (Annette Bening) را دارد؛ و Red Notice محصول نتفلیکس که در کنار دواین جانسون (Dwayne Johnson) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) دیده می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.