جکی چان و آرنولد شوارتزنگر در Journey to China بازی می‌کنند

11 December 2016 - 09:00

جکی چان و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) چند سال است که کم کار شده‌اند؛ در حالی که در دهه‌ی نود جکی چان و آرنولد شوارتزنگر از بهترین بازیگران فیلم‌های اکشن و کمدی محسوب می‌شدند. هر دو مهاجرانی بودند که بازیگری را از صفر شروع کردند و برای پولدار شدن به امریکا سفر کردند؛ در واقع این دو بازیگر را می‌توان از معدود افرادی دانست که به رویای آمریکایی حقیقی دست یافته‌اند. جکی چان به تازگی یک اسکار افتخاری دریافت کرده و تا به حال در ۲۰۰ دست داشته است. هر دو بازیگر به روش خودشان موفق عمل کرده‌اند و ایده‌ی همکاری آن‌ها در یک فیلم برای سال‌های زیادی وجود داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اجازه دهید خیالتان را راحت کنم این فیلم قرار نیست Expendables بعدی باشد. در سال ۲۰۱۴ فیلم Viy که به Forbidden Empire «امپراتوری ممنوعه» معروف است اکران شد که بر اساس افسانه روسیه ساخته شده بود. روند ساخت یک دنباله برای فیلم با موانع زیادی روبرو شده بود تا این که یک استدیوی چینی به پروژه اضافه شد و با کمک آرنولد و جکی چان به توسعه‌ی فیلم کمک زیادی کرد.

journey-to-china-aka-viy-2-with-arnold-schwarzenegger-and-jackie-chan

سایت Screen Anarchy اولین عکس از جکی چان و آرنولد شوارتزنگر بر روی صحنه‌ی فیلم منتشر کرده است که نام آن به Journey to China: The Iron Mask Mystery «سفر به چین: رمز و راز ماسک آهن» تغییر پیدا کرده است. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جیسون فلمینگ (Jason Flemyng) و چارلز دنس (Charles Dance) بازیگر نقش تایوین لنیستر (Tywin Lannister) از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» اشاره داشت. فیلم به نظر می‌رسد که مخلوطی از المان‌های کمدی، اکشن و فانتزی داشته باشد؛ یعنی دقیقا سبکی که جکی چان در آن مهارت بالایی دارد. دیدن بازی‌های آرنولد شوارتزنگر بعد از مدت زمانی که فرماندار کالیفرنیا بود هم عالی است و ما را به سال‌های طلایی سینمای اکشن می‌برد.

فیلم Forbidden Empire «امپراتوری ممنوعه» با اینکه در روسیه فروش خوبی داشت، ولی فروش جهانی فیلم بسیار پایین بود. با پیشرفت روزافزون صنعت سینمای چین و نام‌های جکی چان و آرنولد شوارتزنگر در کنار فیلم می‌توان حدس زد که فیلم از لحاظ فروش موفق عمل خواهد کرد. به تازگی فیلمبرداری فیلم Journey to China تمام شده است و فیلم رد مرحله‌ی پس تولید قرار دارد. هنوز تاریخ اکران مشخصی برای فیلم ذگر نشده است، ولی انتظار می‌رود که در سال آینده، فیلم Journey to China در روسیه اکران شود و پس از آن وارد سینماهای سراسر جهان شود.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.