اولین تصاویر از Project Power جیمی فاکس منتشر شدند

15 July 2020 - 21:30

اولین تصاویر از فیلم ابرقهرمانی نتفلیکس، Project Power با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) و جوزف گوردن-لویت (Joseph Gordon-Levitt) منتشر شدند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم درباره مواد مرموزی است که در خیابان‌های نیواورلینز پیدا می‌شود. این مواد قدرت زیادی به مدت ۵ دقیقه به مصرف کنندگانش می‌دهد و باعث می‌شود همه نوع مشکلی در شهر بوجود آورند.

این فیلم ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

فاکس بازیگر نقش اول فیلم، نقش کهنه سربازی به نام آرت را بازی می‌کند که سعی دارد منبع سازنده و تولید این مواد را پیدا کند. این درحالی است که سازندگان این مواد عضو یک خانواده آرت را گروگان می‌گیرند.

گوردن-لویت نقش کارآگاه پلیس نیواورلینز را بازی می‌کند که این پرونده در دست اوست و حتی مجبور می‌شود از این مواد استفاده ‌کند. دومینیک فیش‌بک (Dominique Fishback) نقش رابین را بازی می‌کند.

دیگر بازیگران فیلم ماشین گان کلی (Machine Gun Kelly)، رودریگو سنتورو (Rodrigo Santoro)، و کورتنی بی وانس (Courtney B. Vance) هستند. هنری جوست (Henry Joost) و آریل اسکولمن (Ariel Schulman) کارگردانان این فیلم به قلم متسون تاملین (Mattson Tomlin) هستند.

سایت خبری EW اولین تصاویر فیلم را منتشر کرده که بازیگران اصلی فیلم و کارگردانان در آن‌ها دیده می‌شوند. فاکس در حال فشار دادن چیزی مانند مواد مرموزی که گفته شد، بین دندان‌هایش، است و گوردن-لویت در تصویر دیگری در حال جستجوی مدرک است و ماشین گان کلی در حال سوختن و در میان شعله‌ها دیده می‌شود. تصویر فیش‌بک نیز دیده می‌شود که در کلاس کنار دوستش نشسته، و تصاویر پشت صحنه از فاکس و کارگردانان نیز منتشر شده‌اند.

این فیلم بزرگترین پروژه جوست و اسکالمن است که مستند Catfish و دنباله‌های‌ ترسناک Paranormal Activity 3 & 4 را ساخته‌اند. این دو قرار است اقتباس Mega Man را بسازند.

درحالیکه Project Power فیلم ابر قهرمانی عنوان گرفته، این تصاویر ترکیبی از واقعیت و فانتزی ابرقهرمانی را نشان می‌دهند. هسته اصلی داستان که حول محور مواد می‌چرخد و به مصرف کنندگانش قدرت ماورایی می‌دهد، پیچیدگی جالبی دارد.

احتمال وجود صحنه‌های جذاب نیز وجود دارد، جاییکه شخصیت‌ها با قدرت یا بدون هیچ گونه قدرتی ظاهر می‌شوند. با انتشار فیلم در ماه آتی، انتظار می‌رود تصاویر بیشتری از آن به زودی منتشر شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.