خواهران سوسکا فیلم اقتباسی براساس بازی BlindSide می‌سازند

15 July 2020 - 22:00

کارگردانان دوقلو، جن و سیلویا سوسکا (Jen and Sylvia Soska)، ملقب به خواهران سوسکا، قرار است فیلم Unseen را نوشته و کارگردانی کنند که براساس بازی موبایلی BlindSide است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه بعد از بدست آمدن حق ساخت فیلم توسط Radar Pictures کلید خورده است. BlindSide بازی ترسناک صوتی و بدون تصویر است و در میان کاربران نابینا و بینا محبوبیت دارد. خواهران سوسکا فیلم نامه Unseen را قلم می‌زنند که فیلم ترسناکی درباره زوج اهل بوستون است که وقتی بیدار می‌شوند در دنیای ترسناکی که قادر به شناختش نیستند، نابینا هستند.

در حالیکه این زوج سعی دارند با این واقعیت ترسناک و جدید کنار بیایند، نگران از دست رفتن عقل‌شان و دیوانه شدن هستند. آن‌ها متوجه حضور گونه‌های جدیدی می‌شوند که نور برایشان اولویت ندارد.

مایکل ناپولیلو (Michael Napoliello)، ماریا فریسک (Maria Frisk) و الکس پاور (Alex Power) این فیلم را برای Radar تولید می‌کنند.

خواهران سوسکا در بیانیه‌ای گفته‌اند:

فیلم Unseen تجربه کاملا ترسناکی است که شبیه پروژه‌های قبلی نیست. این فیلم واقعا ترس از چیزهای ناشناخته را با تمرکز داستان روی چیزی که می‌شنوید القا می‌کند.

تد فیلد (Ted Field) از Radar تهیه کننده اجرایی Unseen است. او تهیه کننده فیلم‌های Jumanji, Amityville Horror, The Last Samurai و The Texas Chainsaw Massacre بوده است.

خواهران سوسکا با فیلم American Mary در سال ۲۰۱۲ شناخته شدند و اخیرا فیلم ترسناک Rabid ساخته دیوید کراننبرگ (David Cronenberg) را بازسازی کردند.

فیلد در بیانیه‌ای گفته:

از کار خواهران سوسکا در فیلم Rabid لذت بردم. کار آن‌ها بعنوان نویسنده و کارگردان، عناصر ژانر کلاسیک را به خوبی نشان داده و به آن تازگی بخشیده است. بی‌صبرانه منتظر Unseen هستم.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.