تاریخ اکران Bad Boys 4 عقب رفت

11 December 2016 - 20:33

ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) برای بار دیگر در بهار ۲۰۱۷ در نقش‌های دو رفیق پلیس، مایک لاوری (Mike Lowery) و مارکوس برنت (Marcus Burnett)، حاضر خواهند شد. روند ساخت فیلم Bad Boys for Life با فاصله‌ی زمانی زیادی از فیلم دوم شروع شده است و فیلمنامه‌نویس و کارگردان آن جو کارناهان (Joe Carnahan) است. Bad Boys for Life سومین فیلم ار فرانچایز محسوب می‌شود که اولین قسمتش در سال ۱۹۹۵ اکران شد و دومین نسخه‌ی آن نیز در سال ۲۰۰۳ توسط مایکل بی (Michael Bay) ساخته شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی سونی برنامه‌هایی فراتر از فیلمی که کارناهان در حال ساخت آن است برای فرانچایز Bad Boys دارد و بیش از یک سال است که تاریخ سوم جولای ۲۰۱۹ برای اکران Bad Boys 4 در نظر داشت. هرچند که سونی این تاریخ را به دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» واگذار کرده است، ولی این موضوع دلیلی بر این نیست که سونی ساخت فیلم چهارم بسران بد را کنار گذاشته است. Bad Boys 4 در ماه دیگری در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. سایت ددلاین (Deadline) که تاریخ اکران دنباله‌ی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه منتشر کرده است؛ همچنین گزارش داده است که فیلم Bad Boys 4 در تاریخ ۲۴ ماه می در سال ۲۰۱۹ برای مقابله با فیلم minecraft ساخته‌ی کمپانی برادران وانر بر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

bad-boys-3-villains-writer

تا به حال جو کارناهان خیلی محتاط عمل کرده و اطلاعاتی از داستان Bad Boys for Life در اختیار عموم قرار نداده است. این فیلم می‌تواند یک ریبوت برای فرانچایز محسوب شود یا راه را برای ادامه‌ی فرانچایز بدون حضور ویل اسمیت و مارتین لارنس باز کند (با معرفی یک یا دو شخصیت جدید که می‌تواند فرزندانشان باشند و مشعل به آن‌ها واگذار شود). تا به حال کارناهان حرفی از فیلم‌ چهارم نزده است و این می‌تواند نشان دهنده‌ی این باشند که کارناهان تمام توجه خود را بر روی فیلم سوم متمرکز کرده است. اگر جو کارناهان در ساخت Bad Boys for Life موفق عمل کند شاید استدیو این اجازه را به او بدهد که برای فیلم چهارم نیز سکان کار را در دست گیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.