تریلر فیلم The Wall منتشر‌ شد

11 December 2016 - 21:46

برای بسیاری از افراد فیلم The Wall ممکن است ناآشنا به‌نظر برسد. داستان این فیلم درباره‌ی دو سرباز تک تیر‌انداز است که در یک ماموریت که به آنها محول شده‌است دچار تنش‌های جدی می‌شوند. کارگردانی فیلم توسط داگ لیمان (Doug Liman) که پر‌فعالیت‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد انجام‌ شده‌است. لیمان که به‌ تازگی کارگردانی عنوان X-Men Origins: Gambit را ترک کرده است، هم‌اکنون مشغول ساخت فیلم American Made با بازی تام کروز و همچنین عنوان جدیدی در ادامه فیلم Edge Of Tomorrow «لبه فردا» و Justice League Dark «لیگ عدالت تاریک» و از طرفی مجموعه تلویزیونی ‌‌‌Jumper «جهنده» است. با این‌ حال به نظر می‌رسد لیمان سرگرم ساخت فیلم دیوار نیز هست.

آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و جان سنا (John Cena) دو نقش اصلی فیلم، در طی داستان با اصابت گلوله مجروح می‌شوند و دچار بازی دلخراشی از منطق و نادانی می‌شوند. این در حالی است که این دو سرباز در سنگر کوچکی کیلومتر‌ها دور‌تر در جستجوی هدفشان درگیر ماجرا‌های هیجان‌انگیز می‌شوند. دو کمپانی توزیع کننده Amazon Studios و Roadside Attractions اخیرا تریلری را از فیلم منتشر کرده‌اند که کلیات فیلم را به‌خوبی شرح می‌دهد؛ همچنین این تریلر حس سادگی را در داستان به بیننده القا می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در پایین مشاهده کنید.

لازم به ذکر است فیلمنامه دیوار در لیست سیاه برترین فیلمنامه های ساخته‌نشده (The Black List by Franklin Leonard) حضور داشته‌‌است. این فیلمنامه اولین فیلمنامه اختصاصی است که توسط Amazon Studios خریداری‌شده و همچنین توسط Dwayne Worrell تنظیم شده‌است. این عنوان از پروژه‌های کوچک لیمان محسوب می‌شود که فیلم Swingers «هوسرانان» یا Fair Game «بازی منصفانه»  را از همین کارگردان به ذهن یاد‌آور می‌شود اما با وجود سادگی به‌نظر می‌رسد تفکری بلندپروازانه در پشت سر دارد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

بدون‌ شک نتیجه حاصل از پروژه جدید لیمان غافلگیر‌کننده خواهد‌ بود چرا‌که منفعت تجربی و صد‌ البته مالی که لیمان پس از عناوین قبلی خصوصا  Edge Of Tomorrow بدست ‌آورد قطعا دست وی را برای ارائه یک شاهکار جدید باز خواهد گذاشت. همچنین از طرفی بودجه‌های کلانی که به او تعلق می‌گیرد او را در آینده به یک فیلمساز توانا و مستقل‌تر بدل می‌کند.

فیلم The Wall در ۱۰ مارچ سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.