جینا پرینس-بایدوود The Women King را با بازی وایولا دیویس می‌سازد

16 July 2020 - 12:30

بعد از پخش فیلم The Old Guard از شبکه نتفلیکس که تحسین‌های زیادی برانگیخت، جینا پرینس-بایدوود (Gina Prince-Bythewood) پروژه بعدی خود را پیدا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پرینس-بایدوود درام اکشن The Women King را با بازی وایولا دیویس (Viola Davis) برای TriStar سونی کارگردانی می‌کند. این فیلم الهام گرفته از وقایع واقعی است که در قلمرو پادشاهی Dahomey صورت می‌گیرند که یکی از قدرتمندترین ایالت‌های آفریقا در قرن‌های ۱۸ و ۱۹ است. The Women King داستان نانیسکا با بازی دیویس، ژنرال یگان نظامی زنان به نام Amazons است که با دخترش، نایی، با فرانسه و قبایلی که به قلمرویشان تجاوز کردند، جنگیدند و مردم‌شان را اسیر کرده و تهدید کردند زندگی‌شان را نابود می‌کنند.

کتی اسکالمن (Cathy Schulman) از Welle Entertainment این فیلم را بطور مشترک با دیویس و جولیوس تنان (Julius Tennon) از JuVee Productions و ماریا بلو (Maria Bello) از Jack Blue Productions تولید می‌کنند.

دیویس و تنان اظهار داشتند:

ما در JuVee بسیار هیجان زده‌ایم که می‌خواهیم این داستان فوق‌العاده از جنگجویان زن قبیله The Dahomey Ahosi را به جهان معرفی کنیم. زمان آن فرا رسیده تا آن‌ها جایگاه خود در تاریخ را پیدا کنند و با وجود جینا پرینس-بایدوود این فیلم عالی می‌شود. این پروژه بهترین میراث ما خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.