فیلم Greyhound رکورد بیننده استریم +Apple TV را شکست

16 July 2020 - 13:30

مدتی‌ می‌شود که از انتشار فیلم Greyhound می‌گذرد، و حالا اخباری درباره استقبال مخاطبان از این فیلم جنگی منتشر شده است. برای دریافت جزییات بیشتر در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
به نقل از ددلاین، این فیلم جنگی که برای اکران در سینماها برنامه‌ریزی شده بود، هفته گذشته بر روی سرویس استریم +Apple TV منتشر شد و رکورد بیشترین بازدیدکننده آثار استریم اپل‌ تی‌وی پلاس را در بخش افتتاحیه به نام خود ثبت کرد. همچنین استریم اپل توانست با پخش این اثر از رسانه خود، ۳۰% مخاطب و کاربران جدیدی را جذب کند.

فیلم Greyhound (سگ تازی) بر اساس رمان The Good Shepherd به قلم سی.اس فورستر (C.S. Forester)، در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم جریان دارد و در فیلم Greyhound، شاهد یک ناوگان بین‌المللی متشکل از ۳۷ فروند کشتی جناح متفقین به فرماندهی کاپیتان ارنست کراس (Ernest Krause با بازی تام هنکس) در اولین ماموریت فرماندهی‌اش در یک ناوشکن آمریکایی که از آب‌های پرخطر بلک پیت (Black Pit) واقع در آتلانتیک شمالی درحالی‌که توسط گروهی گرگ‌های زیردریایی‌های یو-بوت آلمانی با تاکتیک دریایی تعقیب می‌شوند، عبور می‌کند. درحالی‌که برای ۵ روز از آن‌ها هیچ پشتیبانی هوایی صورت نمی‌پذیرد، کاپیتان و ناوگان باید محاصره‌ی دشمن را بشکنند تا شانس پیروزی در جنگ را برای جبهه متفقین فراهم کنند. گفتنی‌ست که این فیلم توسط آرون اشنایدر (Aaron Schneider) کارگردانی می‌شود.

ستارگان این اثر را اشخاصی چون تام هنکس (Tom Hanks) از فیلم‌های Saving Private Ryan ،A Beautiful Day in the Neighborhood و Cast Away، استیون گراهام (Stephen Graham) از فیلم‌های Snatch ،Tinker Tailor Soldier Spy و Rocketman، راب مورگان (Rob Morgan) از فیلم Mudbound و سریال‌های Stranger Things و Daredevil و نامزد اسکار الیزابت شو (Elisabeth Shue) از فیلم‌های Leaving Las Vegas و Death Wish و سریال The Boys تشکیل می‌دهند.

پیش‌تر اشاره شد که کارگردان این اثر ساخته آرون اشنایدری‌ است که کارگردانی آثاری ازجمله فیلم Get Low را انجام داده و در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم کوتاه Two Soldiers شده است. برنده‌ی جایزه‌ی امی گری گوتزمن (Gary Goetzman) تهیه‌کننده‌ی سریال‌های Olive Kitteridge و The Pacific و فیلم Game Change تهیه‌کنندگی فیلم Greyhound را انجام می‌دهد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.