نتفلیکس سریال انیمیشنی Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles را می‌سازد

16 July 2020 - 13:00

نتفلیکس اولین سریال انیمیشنی براساس کمیک بوک Usagi Yojimbo نوشته استن ساکای (Stan Sakai) را می‌سازد. این استریمر امروز اعلام کرد که Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles که دنیایی از تصاویر مدرن و ژاپن قدیم و کلاسیک را نشان می‌دهد، در دست ساخت قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال براساس کمیک سال ۱۹۸۴ ساکای به تهیه کنندگی جیمز وان (James Wan) است، این کمیک درباره Rabbit Samurai Yuichi نوجوان است که بهترین جنگجوی می‌یاموتو یوساجی بوده و می‌خواهد سامورائی حماسی شود. اما او تنها نیست. او رهبر تیم قهرمانان ناجوری مانند شکارچی خرگوش، نینجا مکار، جیب بُر طناب باز و مارمولک وفادار است. او با خفاش‌های بال آهنی و هیولاها می جنگد که همگی به دنیال این هستند تا بهترین سامورائی یوساجی شوند.

این سریال را ساکای نوشته و می‌سازد و تهیه کننده اجرایی آن در کنار Gaumont, Dark Horse Entertainment و Atomic Monster است. نیکولاس آتلان (Nicolas Atlan)، تری کالاگیان (Terry Kalagian)، سیدانی دوماس (Sidonie Dumas) و کریستوف ریندی (Christophe Raindee) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند و مایک ریچاردسون (Mike Richardson)، کیث گولدبرگ (Keith Goldberg) و کریس تانگ (Chris Tongue) از Dark Horse و وان و مایکل کلیر (Michael Clear) و راب هکت (Rob Hacket) از Atomic Monster نیز شورانرها و تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.