سامارا ویوینگ به سریال Nine Perfect Strangers پیوست

16 July 2020 - 14:30

به نقل از ددلاین، در تازه‌ترین اخبار پیرامون سریال کوتاه Nine Perfect Strangers محصول شبکه‌ی Hulu، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) به جمع بازیگران این عنوان ملحق شد تا لیست بازیگران این سریال پر و پیمان‌تر شود. برای دریافت جزییات بیشتر در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.
سامارا ویوینگ قرار است نقش مقابل ملیسا مک کارتی (Melissa McCarthy) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) را بازی کند. این اثر سریالی‌ ساخته دیوید ای کلی (David E. Kelley) و کمپانی Made Up Stories متعلق به برونا پاپاندرا (Bruna Papandrea) است و براساس آخرین کتاب لیان موریارتی (Liane Moriarty) نویسنده‌ی سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) ساخته شده است.

دیوید ای کلی درکنار جان هنری باترورث (John Henry Butterworth) از شورانرهای سریال و نویسندگان این سریال هستند. سریال Nine Perfect Strangers در یک پایگاه سلامت و رفاه رخ می‌دهد که قول بهبودی و تغییر نوع زیستن را به مشتریان خود می‌دهد. در حالی که ۹ شهروند عصبی تلاش می‌کنند زندگی بهتری داشته باشند، ماشا با بازی کیدمن، زنی است که ماموریت دارد ذهن و جسم آ‌ن‌ها را بهبود بخشد اما این ۹ نفر نمی‌دانند چه چیزی در انتظارشان است.

سامارا ویوینگ در نقش جسیکا، در کنار نیکول کیدمن و ملیسا مک کارتی، ۳ تن از آن ۹ شخصیت اصلی سریال محسوب می‌شوند. پیش‌تر نیز لوک ایوانز (Luck Evans) و ملوین گرگ (Melvin Gregg) به تیم بازیگری این سریال ملحق شده بودند.

برونا پاپاندرا، استیو هاتنسکای (Steve Hutensky) و کیسی هاور (Casey Haver) از Made Up Stories، نیکول کیدمن و پر ساری (Per Saari) از Blossom Films و لیان موریارتی در کنار دیوید ای کلی و جان هنری باترورث از جمله تولیدکنندگان سریال هستند. قرار است این سریال از سال ۲۰۲۱ روی آنتن شبکه Hulu برود.

سامارا ویوینگ به تازگی در فیلم Snake Eyes از رابرت اسکونت (Robert Schwentke)، نفش مقابل هنری گولدینگ (Henry Golding) را بازی کرده است. همچنین او از جمله بازیگران سریال Hollywood نتفلیکس ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) نیز بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.