Cloverfield 3 با عنوان احتمالی God Particle تاخیر خورد

11 December 2016 - 20:00

همانطور که هر استودیویی در هالیوود به دنبال داستان‌هایی با پتانسیل تبدیل شدن به فرنچایزی سود ده و در عین حال پایدار است، استودیوی پارامونت نیز به آرامی در این مسیر قدم گذاشته‌ و محصولاتی موثر را بر روی دنیاهای سینمایی خود پایه گذاری کرده‌است. این موضوع در سال ۲۰۰۸ و با فیلمی با بوجه کم در مورد هیولاها تحت عنوان Cloverfield و به تهیه‌کنندگی جی‌جی اِبرامز (J.J. Abrams) آغاز شد. فیلم به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و توانست با بودجه‌ای ۲۵ میلیون دلاری، به فروش ۱۷۰ میلیون دلار دست پیدا کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

موفقیت Cloverfield، اتفاقی است که هر استودیو در هالیوود آرزوی آن را دارد؛ فیلمی که بدون هیچ پشتوانه‌ای ساخته‌شد و در عین حال بیش از ۶ برابر بودجه خود فروش کرد. جای تعجب نبود که اِبرامز و همکارانش به سرعت کار ساخت دنباله را با عنوان Ten Cloverfield Lane آغاز کنند که در سال جاری راهی سینماها شد و با وجود اینکه نتوانست همانند فیلم قبلی موثر باشد، اما بازهم از نظر مالی به موفقیتی نسبی دست پیدا کرد. حال طرفداران مشتاقند تا برای سومین بار در یک ماجراجویی ترسناک و خلاقانه با ابرامز در فیلم God Particle همراه باشند.

متاسفانه این فیلم که در ابتدا برای اکران در ماه فوریه ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده‌بود، تاخیر خود. به گزارش ددلاین، فیلم سوم در دنیای Cloverfield به تاریخ اکران در ۵ آبان ۱۳۹۶ منتقل شده‌است. تولید فیلم‌های  Cloverfield چیزی بود که پارامونت قول تولید هر ساله‌ی آن را قبلا داده بود، ولی با تاریخ اکران جدید فاصله بین فیلم دوم و God Particle نزدیک به دو سال شده‌است. این فیلم همانند فیلم‌های قبلی با بودجه‌ای کم ساخته خواهد شد و همانند Ten Cloverfield Lane دنباله‌ای بر فیلم قبلی نخواهد بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.