کلی ماری ترن به تیم بازیگری سریال ترسناک Monsterland پیوست

16 July 2020 - 17:00

به نقل از هالیوود ریپورتر، کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran) بازیگر استار وارز درحال مذاکره برای پیوستن به تیم سازنده سریال آنتولوژی ترسناک شبکه Hulu یعنی Monsterland است. برای دریافت جزییات بیشتر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.
آخرین حضور کلی ماری در تلویزیون، به سریال Sorry For Your Loss از Facebook Watch برمی‌گردد که پس از پخش ۲ فصل به اتمام رسید. در اثار سینمایی نیز، به تازگی در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» حضور داشته و قرار است در انیمیشن The Croods 2 از کمپانی یونیورسال نیز صداپیشگی کند.

کلی قرار است در سریال Monsterland طی یک قسمت با نام “Iron River, MI” در نقش لارن به ایفای نقش بپردازد. لارن به زادگاهش واقع در میشیگان برمی‌گردد؛ جایی که یکی از دوستان صمیمی‌اش النا را در ۱۶ سالگی از دست داده است. حال او با بازگشت خود به آنجا قصد ازدواج و تشکیل خانواده دارد و می‌خواهد زندگی جدیدی را بسازد.

سریال سرزمین هیولاها بر اساس داستان کوتاهی از مجموعه‌ی North American Lake Monsters نوشته‌ی نیتن بالینگراد (Nathan Ballingrud)ساخته شده است. داستان این اثر آنتولوژی و فانتزی ترسناک، داستان افرادی بیچاره را روایت می‌کند که برای اصلاح زندگی خود دست به کارهای خطرناکی می‌زنند و با پریان دریایی، فرشتگان سقوط کرده و دیگر موجودات عجیب و ترسناک برخورد می‌کنند و نشان می‌دهند خط خیلی باریکی بین انسان بودن و هیولا بودن وجود دارد.

جاناتان تاکر (Jonathan Tucker) بازیگر سریال Westworld «وست‌ورلد»، کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) بازیگر فیلم Booksmart «خرخوان»، تیلور شیلینگ (Taylor Schilling) بازیگر سریال Orange Is the New Black و مایک کالتر (Mike Colter) از سریال Luke Cage «لوک کیج» دیگر جمله بازیگران این سریال هستند.

مری لاوز (Mary Laws) سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است که ساخت سریال Preacher را در کارنامه خود دارد. تهیه‌شده توسط Annapurna Television و با تهیه‌کنندگی اشخاصی چون لوکان تو (Lucan Toh)، بابک انوری (Babak Anvari)، مگان الیسون (Megan Ellison)، سو نیگل (Sue Naegle) و علی کروگ (Ali Krug) این سریال به تولید رسیده است.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.