رکورد افتتاحیه‌ی آخر هفته‌ی هولو شکسته شد

16 July 2020 - 18:30

باگذشت یک هفته از پخش فیلم Palm Springs با بازی اندی سمبرگ (Andy Samberg) بر روی سرویس استریم Hulu، به گزارش IndieWire این کمدی رمانتیک علمی-تخیلی رکورد جدیدی را بر روی Hulu به ثبت رسانده و بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته را نسبت به هر فیلم دیگری بر روی این پلتفورم به‌دست آورده است. به طرز جالبی، این اولین دفعه نیست که این فیلم رکوردی را می‌شکند، این عنوان به به‌دست آورنده‌ی گران‌ترین قراردادی است که در فستیوال ساندنس منعقدشده؛ Hulu و NEON حق پخش این فیلم را با رقم ۱۷/۵ میلیون دلار به‌دست آورنده‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

وقتی نایلز که فردی سبک‌بار و بی‌خیال است طی یک عروسی در پالم اسپرینگز سارا که از روی بی‌میلی ساقدوش است را ملاقات می‌کند، اوضاع پیچیده می‌شود و آن‌ها نمی‌توانند از این محل، خودشان و یکدیگر فرار کنند.

در کنار برنده‌ی گلدن گلوب سمبرگ، کریستین میلیوتی (Cristin Milioti)، برنده‌ی اسکار جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons)، مردیث هنگر (Meredith Hagner)، کامیلا مندز (Camila Mendes)، تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) و پیتر گالاگر (Peter Gallagher) بازیگران این اثر هستند.

Palm Springs توسط مکس بارباکو (Max Barbakow) کارگردانی و توسط اندی سیارا (Andy Siara) نویسندگی شده است. اندی سمبرگ، بکی اسلووایتر (Becky Sloviter)، آکیوا شیفر (Akiva Schaffer)، جورما تاکونی (Jorma Taccone)، دیلن سلرز (Dylan Sellers) و کریس پارکر (Chris Parker) تهیه‌کنندگان آن هستند و گبی ریویا لوگو (Gabby Revilla Lugo) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارد. این فیلم توسط Limelight و Lonely Island تولیدشده است و Neon وظیفه‌ی پخش آن در سالن‌های سینما را انجام می‌دهد.

این فیلم برای اولین در اوایل سال ۲۰۲۰ در فستیوال فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.