اپل تریلر سریال Ted Lasso را منتشر کرد

16 July 2020 - 21:31

Apple TV+ تریلر رسمی سریال کمدی پیشِ روی خود با عنوان Ted Lasso را منتشر کرد. جیسون سودیکیس (Jason Sudeiki) در این مجموعه برای ایفای نقش این مربی فوتبال آمریکایی که اولین بار در سال ۲۰۱۳ نقش آن را بازی کرده بود، بازخواهد گشت. این سریال در روز جمعه ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سودیکیس و بیل لارنس (Bill Lawrence) نویسندگی این کمدی نیم ساعته را که حول محور تد لاسو جریان دارد، انجام داده‌اند. وقتی تد لاسو به‌صورت ناگهانی برای مربی‌گری یک تیم فوتبال انگلیسی به خدمت گرفته می‌شود، خودش را در وضعیت سختی می‌یابد زیرا هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارد. علاوه بر سودیکیس، برندان هانت (Brendan Hunt) بازیگر سریال Bless This Mess نیز برای ایفای نقش مربی بیرد به جمع عوامل این عنوان پیوسته است.

سیودیکیس نخستین بار نقش این شخصیت را در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان بخشی از ویدیوهای تبلیغاتی شبکه‌ی NBC Sports بازی کرد. بازدید ویدیوهای تد لاسوی او از زمان انتشارشان از مرز ۱۰ میلیون نیز عبور کرده است.

سیودیکیس به همراه لارنس، جف اینگلد (Jeff Ingold) و لیزا کتزر (Liza Katzer) از طریق کمپانی‌شان با عنوان Doozer Productions تهیه‌کنندگی اجرایی Ted Lasso را بر عهده‌دارند. هانت تهیه‌کننده‌ی آن نیز خواهد بود.

برنامه‌های پیشِ روی اپل شامل سریال اقتباسی مورد انتظار بر اساس رمان‌های علمی-تخیلی کلاسیک آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) یعنی Foundation، سریال اقتباسی از رمان استیون کینگ با عنوان Lisey’s Story به تهیه‌کنندگی جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams)، سریال The Shrink Next Door با بازی پل راد (Paul Rudd) و ویل فرل (Will Ferrell)، مجموعه‌ی Slow Horses با بازی گری اولدمن (Gary Oldman) و سریال زندگی‌نامه‌ی هیدی لامار (Hedy Lamarr) با بازی گل گدوت (Gal Gadot) هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.