گرگ کینر به کورتنی کاکس در Shining Vale پیوست

17 July 2020 - 09:30

گرگ کینر (Greg Kinnear) برای ایفای نقش اصلی مرد مقابل کورتنی کاکس (Courteney Cox) در قسمت آزمایشی کمدی-ترسناک Shining Vale محصول شبکه‌ی Starz انتخاب شد. این سریال توسط خالق مجموعه‌ی Divorce شارون هورگان (Sharon Horgan) و خالق Trial & Error جف استروف (Jeff Astrof) و به سفارش Warner Bros. Television و Lionsgate با همکاری Other Shoe Productions متعلق به استروف، Merman متعلق به کلیلیا مونتفورد (Clelia Mountford) و Kapital Entertainment متعلق به آرون کاپلان (Aaron Kaplan) تولید می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

آستروف داستان Shining Vale را به همراه هورگان بر اساس ایده‌ای از کاپلان نوشته است. این عنوان خانواده‌ی ازهم‌ گسیخته‌ای را دنبال می‌کند که از کلان‌شهری به یک شهر کوچک مهاجرت می‌کنند و وارد خانه‌ای می‌شوند که در آن فعالیت‌های بی‌رحمانه‌ای به وقوع می‌پیوندد. اما به نظر کسی به‌جز پت (با بازی کاکس) متوجه آن‌ها نمی‌شود.

کینر نقش‌تری فلپس، همسر مهربان پت را ایفا خواهد کرد. تری با یک زن عالی متاهل بود تا اینکه مرتکب یک خیانت شد؛ از آن زمان‌ تری هرکاری می‌کند تا خانواده‌اش را حفظ کند.

هورگان و مونتفورد با کمپانی Merman در کنار آستروف با کمپانی Other Shoe Productions و دینا آنر (Dana Honor) از تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. دربلا والش (Dearbhla Walsh) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی قسمت آزمایشی این سریال است.

کینر برای فیلم As Good as It Gets نامزد اسکار شد و شش فصل در مجموعه‌ی House of Cards به ایفای نقش پرداخت. او مانند کاکس سابقه‌ی حضور در سریال Friends را دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.