مایک داوس اقتباس بازی ویدئویی Just Cause را می‌سازد

16 July 2020 - 23:00

اقتباس تلویزیونی از بازی ویدئویی پر فروش Just Cause به کارگردانی مایکل داوس (Michael Dowse) ساخته می‌شود. داوس قبلا Stuber «استوبر» و Coffee & Kreem «کافی و کریم» را ساخته و این فیلم را برای Constanin Film و Prime Universe می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به قلم دریک کولستاد (Derek Kolstad) توسط رابرت کازلر (Robert Kuzler) از Constantin Film، آدرین عسکریه (Adrian Askarieh) و کولستاد از Prime Universe Film تولید می‌شود. مارتین موزکویکس (Michael Mozocwesk) از Constanin و Square Enix تهیه کنندگان اجرایی و الکس وستمور (Alex Westmore) و کالین اسکالی (Colin Scully) از Constantin سازندگان آن خواهند بود.

این فیلم درباره بازی ویدئویی است که ریکو رودریگز در آن باید جلوی گروه The Black Hand را بگیرد. این مجموعه اسمش را از تهاجم آمریکایی Panama با کد Operation Just Cause گرفته است. رودریگز یکی از شخصیت‌های لاتین بازی ویدئویی است. او عامل آشوب برای پایین کشیدن آدم بدهاست. یک زن نقش اصلی نیز برای کمک او در این فیلم حضور دارد. بیش از ۳۵ میلیون نسخه از این بازی ویدئویی به فروش رفته است.

داوس بعد از تدوین و کارگردانی فیلم‌های کوتاه و کلیپ‌های موزیک، کارش را با Fubar آغاز کرد که در فستیوال فیلم Sundance پخش شد. All Gone Pete Tong دومین کار اوست که سال ۲۰۰۴ برنده جایزه فستیوال فیلم تورنتو شد. او دنباله Fubar به نام Take Me Home Tonight و کمدی Goon را نیز ساخته است. Age of Computer for Vice, Preacher, Man Seeking Woman و Futureman کارهای تلویزیونی او هستند.

کمپانی Constantin Films فرنچایز Resident Evil, Monster Hunter و سریال The Mortal Instruments را ساخته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.