نتفلیکس لیست ۱۰ فیلم محبوب خودش را منتشر کرد

17 July 2020 - 00:00

نتفلیکس معمولا دوست دارد تا جایی که ممکن است همه‌چیز درباره تعداد مخاطبان آثارش را مخفی نگه دارد، و به ندرت اعلام می‌کند چه تعداد از مخاطبان یک فیلم یا سریال این شبکه را تماشا کرده‌اند. اما وقتی یک اثر نتفلیکس با استقبال خوبی روبرو شود، این سرویس استریم پستی منتشر می‌کند تا نشان دهد مخاطبان از این اثر جدید خوششان آمده است، یعنی دقیقا همان کاری که با The Witcher «ویچر» و Extraction «استخراج» انجام داد. حالا نتفلیکس لیست ۱۰ فیلم محبوب خودش را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تعجبی ندارد که Extraction پرمخاطب‌ترین فیلم نتفلیکس در اولین ماه پخش خودش است. این فیلم اکشن از زمانی که اوایل امسال منتشر شد مخاطبان زیادی را به خودش جذب کرد و طی یک ماه اول پخشش ۹۹ میلیون بیننده داشته است. دیگر فیلم این لیست که حضورش در این جایگاه باعث تعجب نیست Bird Box «جعبه پرنده» است که سال ۲۰۱۸ پخش شده بود. لیست ۱۰ فیلم محبوب نتفلیکس به شرح زیر است:

Extraction «استخراج» – ۹۹ میلیون

Bird Box «جعبه پرنده» – ۸۹ میلیون

Spenser Confidential «محرمانه اسپنسر» – ۸۵ میلیون

۶Underground «شش زیرزمینی» – ۸۳ میلیون

Murder Mystery «راز جنایت» – ۷۳ میلیون

The Irishman «ایرلندی» – ۶۴ میلیون

Triple Frontier «مرز سه‌گانه» – ۶۳ میلیون

The Wrong Missy «خانم اشتباهی» – ۵۹ میلیون

The Platform «پلتفرم» – ۵۶ میلیون

The Perfect Date «بهترین قرار» – ۴۸ میلیون

در حالی که حضور Extraction و Bird Box در بالای این لیست جای تعجب ندارد، اما حضور برخی دیگر از آثار نتفلیکس در این لیست کمی عجیب است. وقتی فیلم ضعیف The Wrong Missy پخش شد منتقدان اصلا از آن استقبال نکردند، اما احتمالا بینندگان از آن خوششان آمده است. The Platform یک فیلم خشن اسپانیایی درباره اختلاف طبقاتی است که شاید هر کسی از آن خوشش نیاید، اما شاید مخاطبان نتفلیکس از آن استقبال کرده‌اند.

اگرچه این آمار بینندگان چشمگیر هستند، اما یک مخاطب با تماشای فقط یک یا دو دقیقه از یک فیلم یا سریال به عنوان مخاطب آن اثر در نظر گرفته می‌شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.