تاریخ پخش فیلم پرستاره The Devil All the Time مشخص شد

17 July 2020 - 09:00

در حالی که بخش زیادی از صنعت سرگرمی همچنان به دلیل بحران کرونا تعطیل باقی مانده، نتفلیکس در حال آماده کردن پروژه‌های تکمیل‌شده خودش برای ارائه به مخاطبان در سراسر دنیاست. این شامل فیلم The Devil All the Time ساخته آنتونیو کامپوس (Antonio Campos) هم می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

The Devil All the Time براساس کتابی نوشته دونالد ری پولاک (Donald Ray Pollock)، یک فیلم مهیج روانشناختی است که بین جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام روایت می‌شود. این فیلم داستان چند نفر را دنبال می‌کند که از اثرات جنگ آسیب ‌دیده‌اند. نتفلیکس با انتشار لیست بازیگران مشهور این پروژه، اعلام کرده این فیلم روز ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) به صورت جهانی پخش خواهد شد.

در این فیلم شاهد حضور تام هالند (Tom Holland) و همبازی او در دنیای سینمایی مارول یعنی سباستین استن (Sebastian Stan) هستیم. رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، بازیگر فیلم جدید Batman «بتمن» نیز در این فیلم همراه با بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، رایلی کیو (Riley Keough)، جیسون کلارک (Jason Clarke)، هیلی بنت (Haley Bennett)، میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowska)، الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen) و هری ملینگ (Harry Melling) حضور دارد.

این فیلم از نظر تعداد بازیگران مشهور، یکی از بهترین آثار نتفلیکس است. این سرویس استریم به تازگی لیست تعداد بینندگان محبوب‌ترین فیلم‌های خودش را منتشر کرده که نشان می‌دهد وقتی یک بازیگر مشهور در یک فیلم نتفلیکسی بازی کند مخاطبان بیشتری را به خودش جذب می‌کند. بازیگران اصلی چهار فیلم برتر این لیست کریس همسورث (Chris Hemsworth)، ساندرا بولاک (Sandra Bullock)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) هستند. احتمالا فیلم The Devil All the Time در پاییز امسال وارد این لیست شود.

فیلمبرداری این فیلم سال ۲۰۱۹ به پایان رسید و از آن زمان تاکنون در مراحل پس از تولید بوده ‌است. کامپوس قبلا با نتفلیکس همکاری داشته و یک اپیزود از سریال محبوب مارول یعنی Daredevil «دردویل» را کارگردانی کرده است.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.