بازسازی مدرنی از Fletch با بازی جان هم ساخته می‌شود

16 July 2020 - 23:30

فیلم Fletch دوباره باز می‌گردد: جان هم (Jon Hamm) ستاره و تولید کننده این فیلم خواهد بود که درباره گزارشگر نترس و بی‌باکی است که گرگ موتلا (Greg Mottola) آن را کارگردانی می‌کند. این فیلم همانند فیلم‌های Chevy Chase در دهه ۸۰ است و براساس رمان‌های راز آلود Fletch نوشته گرگوری مک‌دونالد (Gregory Mcdonald) در دهه ۷۰ و ۸۰ است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اقتباس جدید براساس کتاب دوم در مجموعه مک‌دونالد به نام Confess, Fletch است. در زنجیره راز آلودی از وقایع ترسناک، فلچ خود را در میان چند قاتل می‌بیند که یکی از آن‌‌ها او را مظنون اول می‌نامد. با اینکه بی‌گناهی او ثابت می‌شود، فلچ به دنبال مجموعه هنری دزدیده شده از نامزدش می‌رود که تنها میراث او بعد از پدر گمشده‌اش است که تصور می‌شود فوت کرده است. زو بارو (Zev Borow)، مشاور تولید مجموعه تلویزیونی Lethal Weapon این اقتباس را قلم می‌زند.

اولین فیلم Fletch به کارگردانی مایکل ریچی (Michael Ritchie) سال ۱۹۸۵ توسط یونیورسال اکران شد و ۶۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این فیلم رده نهم را با فروش ۵۰.۶ میلیون دلاری‌اش به خود اختصاص داد. دنباله ۱۹۸۹ فیلم، Fletch Lives به کارگردانی ریچی توسط یونیورسال اکران شد و ۳۹.۴ میلیون دلار فروش جهانی داشت. در فیلم‌های Chase، فلچ مردی با چندین چهره بود که در انتهای داستان بخاطر نفس‌‌اش تغییر می‌کرد.

هم این فیلم را در کنار کانی تاول (Connie Tavel) تولید می‌کند. David List تهیه کننده اجرایی کار است.

موتلا فیلم‌های Superbad, Adventureland و سریال‌های Arrested Development و The Newsroom را کارگردانی کرده است.

بیل بلاک (Bill Block) مدیر Mirmax اظهار داشته:

خیلی خوشحالیم این هنرمندان این فیلم را می‌سازند.

تاول در بیانیه‌ای گفته:

تولید این فیلم با جان رویایی طولانی مدت من بوده و با حضور زو و گرگ برای نویسندگی و کارگردانی، معتقدم این بهترین و مدرن‌ترین بازسازی این شخصیت دوست داشتنی می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.