انتشار تریلر جدید The New Mutants و تایید حضورش در کامیک‌کان در خانه

17 July 2020 - 18:30

استودیو قرن بیستم تیزر تریلر جدیدی برای فیلم The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» را منتشر کرد و همچنین اعلام کرد این اقتباس از روی کامیک‌های مارول در مراسم کامیک‌کان در خانه پنل مخصوصی خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The New Mutants در سال ۲۰۱۷ توسط فاکس قرن بیستم تولید شد و جاش بون (Josh Boone) نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت. ابتدا قرار بود این فیلم مانند Logan «لوگان» و Dark Phoenix «دارک فینیکس» اثر متفاوتی در دنیای ایکس‎‌من باشد، اما اکرانش آنقدر به تاخیر افتاد که دیزنی بالاخره استودیوی فاکس را خریداری کرد. این فیلم هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی مارول ندارد، پس طرفداران منتظر هستند تا ببینند دیزنی چه سرنوشتی برای آن رقم خواهد زد.

دیزنی به تازگی تاریخ اکران ۲۸ اوت (۷ شهریور) را برای این فیلم مشخص کرده، اما به نظر نمی‌رسد چنین چیزی امکان‌پذیر باشد. اگرچه تریلر هم اشاره‌ای به تاریخ اکران فیلم نمی‌کند، اما تایید می‌کند این فیلم در تاریخ ۲۳ ژوئیه در کامیک‌کان در خانه پنل مخصوصی دارد.

در این پنل شاهد حضور بون، میسی ویلیامز (Maisie Williams)، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، آلیس براگا (Alice Braga)، بلو هانت (Blu Hunt) و هنری زاگا (Henry Zaga) خواهیم بود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.