استریم HBO Max سریال ده قسمتی A World of Calm را می‌سازد

17 July 2020 - 19:00

در آشفته‌بازار زمانه و شرایط سخت فعلی، سرویس استریم آنلاین اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) بیکار ننشسته و به فکر سینمادوستان است. این شبکه سفارش ساخت سریالی ۱۰ قسمتی به نام A World Of Calm را داده است؛ آن هم با یک تیم بازیگری سرشناس. برای دریافت جزییات بیشتر با سینما فارس در ادامه خبر همراه باشید.
با اجرای یک تیم بازیگری قوی و بر اساس اپلیکیشن معروف Calm، استریم HBO Max سفارش ساخت این سریال را داده است. می‌توان گفت که این اولین اثر این شبکه است که حال و هوایی پزشکی دارد و در حوزه سلامت ساخته شده است. این سریال به سفارش سازندگان Calm و Nutopia با شبیه‌سازی فضایی گیرا و مسحورکننده قرار است با لیست بلندبالایی از بازیگران مطرح و تراز اول هالیوودی ساخته شود.

از بازیگران حاضر در این پروژه می‌توان به اشخاصی چون کیانو ریوز (Keanu Reeves)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، کیلین مورفی (Cillian Murphy)، ادریس البا ( Idris Elba)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، اسکار آیزک (Oscar Isaac)، زویی کرویتز (Zoë Kravitz) و لوسی لو (Lucy Liu) اشاره کرد.

در توضیحات پیرامون این سریال گفته شده:

با یک درمان بجا و بموقع در این روزگار فعلی و زندگی‌های مدرن، در هر قسمت بیننده با سفری کامل و تماشایی به دنیایی دیگر برده می‌شود. همانند خود اپلیکیشن Calm، با داستان‌های شبانه‌ای که برایتان ساخته شده است، به خوابی عمیق رفته و لحظاتی آرامش‌بخش را تجربه و احساس می‌کنید. بیننده نیز با روایتی حساب‌شده و علمی، به کمک موسیقی جذاب و تصویرسازی قوی و حیرت‌انگیز، به لمس آرامش جسمی و ذهنی می‌رسد.

جنیفر اوکانل (Jennifer O’Connell) مدیر و طراح بخش غیرداستانی و کودکان اچ‌بی‌او مکس اذعان دارد:

با درنظرگرفتن این حجم از فشار و استرس حاضر در روزگار پرتلاطم و چالش‌برانگیزی که در این بازه زمانی بخصوص درحال تجربه‌اش هستیم، با پروژه A World of Calm ( دنیای آرامش) می‌توانیم اندکی راهگشای آرامش‌خاطر باشیم.

تهیه‌کنندگان اجرای این سریال افرادی چون جین روت (Jane Root)، نیکولا موودی (Nicola Moody)، مایکل اکتن اسمیت (Michael Acton Smith) و کریس ادونسن (Chris Advansun) هستند. همچنین سارا بریلسفورد (Sara Brailsford ) درکنار فیونا کالد ول (Fiona Caldwell ) به عنوان دستیاران تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

جین روت موسس و مدیر نوتوپیا اضافه می‌کند:

ماه‌ها این همکاری و پروژه به‌طول انجامیده و برایش زحمت بسیاری کشیده شده است و در طول دوران اپیدمی کرونا و قرنطینگی اجرایی شده؛ آن هم به کمک فیلمسازان و فیلمبرداران مطرح. امیدواریم با ساخت و پخش این سریال، مخاطب و بینندگان آرامشی بی‌غل‌وغش را تجربه کنند.

مایکل اکتن اسمیت از بنیان‌گذار و مدیر اپلیکیشن Calm مدعی‌ست که:

اپلیکیشن Calm در ابتدا کار خود را در راستای مدیتیشن (درون‌پویی) شروع کرد اما با گذر زمان دچار رشد و تغییرات مهمی شد. به همین دلیل نیز خرسندیم که توان خود را محدود به صدا و صوت نکنیم و وارد بخش تصویری شویم. این تجارب به خودی خود نوعی خواب‌آوریِ عینی بوده و موجب رهایی مردم از استرس و ایجاد آرامش آنان خواهد شد.

 

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.