آلخاندرو آمنابار سریالی برای AMC خواهد ساخت

17 July 2020 - 20:00

کارگردان برنده‌ی اسکار آثار The Others و The Sea Inside، آلخاندرو آمنابار (Alejandro Amenábar) اولین سریال درام تلویزیونی خودش برای AMC و شبکه‌ی پولی اسپانیایی Movistar+ را تولید خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

AMC Studios و Movistar+ به همراه آمنابار و MOD Pictures بر روی اقتباس از رمان گرافیکی پاکو روکا (Paco Roca) و گیرمو کورال (Guillermo Corral) به نام El Tesoro del Cisne Negro یا The Treasure Of The Black Swan کار خواهند کرد.

داستان حول محور یک دیپلمات جوان به نام الکس ونتورا جریان دارد که با یک مقام دولتی اهل مجادله و یک وکیل آمریکایی زیرک برای بازیابی گنجینه‌ای که توسط فرانک وایلد به سرقت رفته است، همکاری می‌کند؛ او کسی است که به سراسر دنیا سفر می‌کند تا اشیای تاریخی را از اقیانوس غارت کند.

تولید این سریال شش قسمتی بدون عنوان تابستان امسال آغاز و در سال ۲۰۲۱ در آمریکا، کانادا، بریتانیا، آمریکای لاتین و کارائیب بر روی AMC و در اسپانیا بر روی Movistar+ پخش خواهد شد.

اد کارول (Ed Carroll) مدیر ارشد عملیاتی شبکه‌های AMC گفت:

این پروژه یک داستان اسپانیایی/آمریکایی منحصربه‌فرد است که از رویدادهایی واقعی الهام گرفته. وقایعی که از داستان‌های تخیلی غیرقابل‌باورتر هستند، سرشار از درام‌های دادگاهی، دسیسه‌های بین‌المللی و شامل بزرگ‌ترین بازیابی گنجینه‌ی غرق‌شده در تاریخ.

آمنابار برنده‌ی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان برای فیلم The Sea Inside در سال ۲۰۰۵ شد؛ همچنین کارگردانی فیلم The Others محصول ۲۰۰۱ با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) را نیز انجام داده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.