تصاویر جدید و پوستر فیلم War for the Planet of the Apes منتشر شد

11 December 2016 - 21:00

تابستان ۲۰۱۷ یکی از پرترافیک‌ترین زمان‌ها با حضور چندین فیلم بزرگ و فرنچایز است که از بین آنها می‌توان به بلاک باسترهایی مانند فیلم‌های جدید مردعنکبوتی، دزدان دریایی کاریب و Transformers به همراه جدیدترین شماره از سری فیلم‌های سیاره میمون‌ها اشاره ‌ کرد. فیلم آخر که به آن اشاره شد War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها» نام دارد که داستان شخصیت اصلی خود سزار با بازی اندی سرکیس (Andy Serkis) را دنبال می‌کند، درست از جایی که در فیلم آخر از او جدا شدیم. همانطور که عنوان نیز نشان می‌دهد، جنگی بزرگ بین انسان‌ها و میمون‌ها در گرفته‌است، و سزار در این نبرد رهبری میمون‌ها را برعهده دارد و وودی هرلسون (Woody Harrelson) تحت شخصیت کُلُنل، رهبری تیم انسان‌ها را عهده دار است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در کنار سرکیس در این فیلم، چهره‌های آشنای بسیاری به همراه دست اندرکاران تهیه فیلم حضور دارند که آنها را قبلا در عناوین قبلی ملاقات کرده‌ایم از جمله نویسنده و کارگردان «طلوع» مت ریوز (Matt Reeves) و بازیگرانی چون تری نوتاری (Terry Notary)، کارین کندوال (Karin Kondoval) و اسکات لنگ (Scott Lang)، که به ترتیب نقش‌های Apes Rocket، ماوریس و لوکا را دارند. به دنبال بازدید از صحنه فیلم‌برداری War، تصاویر جدیدی از بازیگران و جلوه‌های بصری فیلم منتشر شده‌است که می‌توانید آنها را در زیر مشاهده کنید:

war-for-the-planet-of-the-apes-apes-on-horses

war-for-the-planet-of-the-apes-caesar-holding-a-gun

war-for-the-planet-of-the-apes-maurice-luca-and-rocket-on-horses

war-for-the-planet-of-the-apes-andy-serkis-mo-cap-acting

war-for-the-planet-of-the-apes-terry-notary-as-rocket

war-for-the-planet-of-the-apes-scott-lang-as-luca

همانطور که در تصاویر زیر و تریلر منتشر شده مشاهده کردیم، فیلم به عنوان خود بسیار وفادار است و جنگی تمام عیار را به نمایش خواهد گذاشت. سزار خود نیز درگیر این موضوع است و ادوات جنگی خوبی در اختیار دارد. همنوعان او نیز در کنار تیر کمان، از سلاح گرم بهره می‌برند. در کنار تصاویر بالا، پوستری جدید نیز توسط استودیوی فاکس برای فیلم منتشر شده‌است که در آن سزار سوار براسب، با چهره‌ای خشمگین و شاتگانی بر کمر حضور دارد:

war-for-planet-apes-poster

War for the Planet of the Apes در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.