لارنس: کیانو ریوز خواستار ساخت دنباله Constantine است

18 July 2020 - 19:00

لارنس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که احتمال دارد دنباله فیلم Constantine محصول ۲۰۰۵ خود را بسازد. او گفته آن‌ها قبلا سعی کردند این دنباله را بسازند و بخاطر شخصیت فیلم و حق پخش تلویزیونی آن امکان پذیر نبود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لارنس در اینباره گفته:

فکر کنم همه همین رو میخوایم. اون فیلم خیلی موفق بود. ما میخواستیم یه فیلم R ریت مسئولیت پذیر بسازیم. منظورم از مسئولیت پذیر فیلمیه که به اندازه فیلم اصلی هزینه‌بر نباشه و حتی به PG-13 هم فکر کردیم. متاسفانه یادم نمیاد ایده کی بود اما این دنیایی که الان می‌بینیم و Constantine که بخشی از ورتیگو شده که بخشی از دنیای دی‌سی هست، افرادی هستند که واسه این دنیاها برنامه‌های مشترک دارند. مثلا اینکه چند تا کنستانتین متفاوت وجود دارن اما این شخصیت فعلا موجود نیست و این جای تاسف داره.

این کارگردان همچنین گفته کیانو ریوز (Keanu Reeves) و آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) همیشه دلشان می‌خواسته دنباله Constantine ساخته شود. او در این باره هم گفته:

به تازگی درباره دنباله Constantine حرف زدیم. این همیشه توی ذهن ما بوده چون هممون عاشق این فیلم هستیم، خصوصا اینکه فرقه خاصی دنبالش می‌کنند. کیانو، آکیوا و من دربارش حرف زدیم.

شایعه ساخت دنباله Constantine از وقتی دوباره سر زبان‌ها افتاد که استودیو تصمیم گرفت اقتباسی از ابر قهرمان جادویی دی‌سی Zatanna Zatara بسازد که گفته شده کاری مستقل از مجموعه Justice League Dark آبرامز است. گرچه این کمی برای طرفداران پیچیده است، ولی بطور کامل غیر ممکن نیست چون برادران وارنر و دی‌سی قصد دارند چند دنیا را در فیلم جدید فلش نشان دهند که گفته شده مایکل کیتون (Michael Keaton) بتمن این فیلم خواهد بود.

این اولین باری نخواهد بود که دنیاهای مختلف فیلم و تلویزیون با هم کراس اور دارند. سریال Doom Patrol دنیای دی‌سی و HBO Max نمایشی از ویکتور استون یا همان سایبرگ با بازی جویان وید است در حالیکه ری فیشر (Ray Fisher) همان نقش را در دنیای دی‌سی بازی می‌کند. حتی در کراس اور امسال Arrowverse نیز گفته شد که در Crisis on Infinite Earths که دنیای دی‌سی، ارو ورس، تایتانز و Doom Patrol همگی روی زمین‌های جداگانه‌ای هستند و فلش با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) در قسمتی از سریال فلش حضور افتخاری داشت درحالیکه سایبرگ با بازی وید در قسمتی از سریال افسانه‌های فردا بازیگر مهمان شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.