ریچارد لینکلیتر انیمیشن Apollo 10 1/2: A Space Age Adventure را می‌سازد

18 July 2020 - 21:00

ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) فیلم انیمیشنی جدیدی به نام Apollo 10 1/2: A Space Age Adventure را برای نتفلیکس می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی لینکلیتر نقطه مخالف ماموریت آپولو ۱۹۶۹ به ماه است که ۵۱ سال پیش انجام شد و الهام گرفته از بچگی لینکلیتر در هاستون است. فیلم برداری این انیمیشن لایو اکشن در ماه مارس در آستین به پایان رسید و کارهای کامپیوتری و تدوین آن در Minnow Mountain در آستین و Submarine در هلند در حال انجام است.

لینکلیتر قبلا انیمیشن لایو اکشن A Scanner Darkly را در سال ۲۰۰۶ براساس رمان فیلیپ کا دیک (Philip K. Dick) با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves)، وینونا رایدر (Winona Ryder)، رابرت دوانی جونیور (Robert Downey Jr) و وودی هرلسون (Woody Harrelson) ساخت.
فیلم Apollo 10 1/2 جک بلک (Jack Black)، زکری لوی (Zachary Levi)، گلن پاول (Glen Powell)، جاش ویگینز (Josh Wiggins)، میلو کوی (Milo Coy)، لی ادی (Lee Eddy)، بیل وایز (Bill Wise)، ناتالی لاموروکس (Natalie L’Amoreaux)، جسیکا برین کوهن (Jessica Brynn Cohen)، سم چیپمن (Sam Chipman) و دنیل گیلبوت (Danielle Guilbot) را در اختیار دارد.

فیلم Apollo 10 1/2: A Space Age Adventure داستانی از دو دیدگاه در هم آمیخته است؛ گیر افتادن فضانورد و کنترل ماموریت در لحظه پیروزی و لحظه کمتر دیده شده از شادی یک بچه نزدیک ناسا زندگی می‌کند ولی این ماموریت را مانند صدها میلیون نفر دیگر از تلویزیون می‌بیند.

لینکلیتر گفته:

سال‌ها به خودم می‌گفتم این فیلم من است، چه از سطح ترتیب وقایع و چه نزدیکی. زمان این ماموریت من کلاس سوم بودم. سبک منحصر به فرد این انیمیشن این دنیای گذشته و خاطره و تصور آن را نشان می‌دهد. آن سفر جالب و خلاقانه‌ای با گرافیک سه بُعدی است که این داستان را به واقعیت تبدیل می‌کند.

این فیلم را Detour FilmProductions و Submarine می‌سازند. تامی پالوتا (Tomy Pallotta)، مایک بلیزارد (Mike Blizzard)، فمک ولتینگ (Femke Woltin)، برانو فلیکس (Bruno Felix) تهیه کنندگان کار هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.