سریال جنایی Briarpatch بعد از یک فصل کنسل شد

18 July 2020 - 21:30

استودیو USA Network تصمیم گرفته سریال مهیج و جنایی Briarpatch  با بازی رزاریو داوسون (Rosario Dawson) را برای فصل دوم تمدید نکند. این کنسل شدن سریال سه ماه بعد از پخش فصل اول در ماه آوریل گرفته شده است. علاوه بر این، اندی، شورانر سریال نیز در بیانیه‌ای رسمی خبر از کنسل شدن سریال داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرینوالد در این بیانیه گفته:

متاسفانه باید خبر ناامید کننده‌ای بهتون بدم: BRIARPATCH برای فصل بعد در شبکه USA تمدید نشده است. گرچه این خبر را ماه‌هاست می‌دانم و جای تاسف دارد. داستان خیلی خوبی برای فصل دوم در نظر داشتیم و از همکاری با نویسندگان و عوامل سریال و تمامی افرادی که در این پروژه مشارکت داشتند، خوشحالم. فکر می‌کردم قراره کار خاصی انجام دهیم. و شاید هنوز هم اتفاق بیفتد. اگر افراد زیادی درخواست تمدید سریال را بدهند، می‌بینید هرچیزی امکان پذیر است و هیچ چیز قطعی نیست. و اگر تمام شود، پس تمام شده.

سریال Briarpatch داستان بازپرسی به نام آلگرا دیل با بازی داوسون را دنبال می‌کند، که بعد از قتل خواهرش به شهر مرزی تگزاس باز می‌گردد. جستجوی قاتل باعث می‌شود فساد را در زادگاهش به زانو درآورد.

کیم دیکنز (Kim Dickens) در نقش افسر ایو ریتک، اد اسنر (Ed Asner) در نقش جیمز استاگورن، آلن کامینگ (Alan Cumming) در نقش کلید برتل، جی آر فرگوسن (Jay R. Ferguson) در نقش جیک اسپیوی، برایان گراتی (Brian Geraghty) در نقش جین کولدر و ادی گاتگی (Edi Gathegi) در نقش ای دی سینج بازیگران سریال هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.