حقوق بین‌المللی باب اسفنجی به نتفلیکس رسید

19 July 2020 - 13:00

ماه گذشته اعلام شد که فیلم انیمیشنی پیشِ رو و مورد انتظار کمپانی Paramount Animation یعنی The SpongeBob Movie: Sponge on the Run تازه‌ترین اثری است که به لیست بلندبالای فیلم‌هایی که تاریخ اکرانشان با شیوع ویروس کرونا تغییر کرده، پیوسته است. این عنوان پیش‌تر قرار بود در ۷ اوت (۱۷ مرداد) در سالن‌های سینما اکران شود، اما اکنون قرار است تا در اوایل ۲۰۲۱ در آمریکا به‌صورت دیجیتالی توسط CBS All Access منتشر شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

درحالی‌که حقوق پخش این فیلم در آمریکا به CBS All Access تعلق‌گرفته است به گزارش Variety، نتفلیکس نیز موفق به کسب حقوق پخش بین‌المللی فیلم پیشِ روی باب اسفنجی از کمپانی Viacom شده است. هنوز مشخص نیست نتفلیکس این فیلم که شامل تأخیرهای بسیاری شده است را همزمان با پخشش در آمریکا در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد کرد یا خیر.

این فیلم که سابقاً دارای عنوان It’s a Wonderful Sponge بود، اولین فیلم انیمیشنی کامپیوتری سه بعدی از شخصیت باب اسفنجی است ادای احترامی به خالق اصلی این شخصیت استیون هیلنبرگ (Steven Hillenburg) خواهد بود که نوامبر ۲۰۱۹ درگذشت.

هانس زیمر (Hans Zimmer) و علی دی (Ali Dee) سازندگان موسیقی The SpongeBob Movie: Sponge on the Run هستند. آکوافینا (Awkwafina) و رجی واتس (Reggie Watts) صداپیشگان این فیلم هستند. همچنین ستاره‌ی افسانه‌ای پاپ سیندی لوپر (Cyndi Lauper) و راب هایمن (Rob Hyman) نویسنده‌ی این اثر در حال کار بر روی ترانه‌های این عنوان و Paramount Animation در همکاری با Nickelodeon Movies و United Plankton Pictures تهیه‌کنندگان آن هستند.

از نخستین بار که در سال ۱۹۹۹ پخش شد، باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob SquarePants) به بزرگ‌ترین دارایی تاریخ Viacom International Media Networks تبدیل‌شده است. این مجموعه در بیش از ۲۰۸ کشور و سرزمین دیده‌شده، به بیش از ۵۵ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه‌شده و در هر فصل به‌طور میانگین جمعاً ۱۰۰ میلیون بیننده داشته است. این فیلم سومین اثر بلند سینمایی از ماجراهای باب اسفنجی پس از The SpongeBob Squarepants Movie محصول ۲۰۰۴ و Sponge Out of Water محصول ۲۰۱۵ خواهد بود.

این پروژه توسط تیم هیل (Tim Hill) کارگردانی و توسط رایان هریس (Ryan Harris) تهیه‌شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.