تایلر پوزی به عوامل مهیج مستقل Brut Force پیوست

19 July 2020 - 12:00

تایلر پوزی (Tyler Posey) (بازیگر سریال محبوب Teen Wolf محصول شبکه‌ی MTV) قرارداد تازه‌ای را برای ایفای نقش مقابل للیا سایمینگتون (Lelia Symington) (بازیگر درام موزیکال Street Survivors: The True Story of the Lynyrd Skynyrd Plane Crash) در فیلم Brut Force، اولین اثر از نویسنده-کارگردان ایو سایمینگتون (Eve Symington) به امضا رساند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که قرار است قبل از پاییز در کالیفرنیا به جلوی دوربین برود، داستان سلون (با بازی للیا سایمینگتون) را دنبال می‌کند. او گزارشگری است که برای تهیه‌ی گزارشی از آزار و اذیت کارگران شاغل در تاکستان محلی، به زادگاه روستایی‌اش در کالیفرنیا بازمی‌گردد؛ این عمل او باعث پرده‌برداری از شبکه‌ای درهم‌تنیده از جنایات شامل فساد و قتل در پشت ظاهر زیبای منطقه‌ی واین کانتری می‌شود.

پوزی که اخیراً در فیلم مهیج Truth or Dare محصول کمپانی Blumhouse دیده‌شده است، نقش معشوق سلون، کسی که به‌شدت جذاب و البته خطرناک است را ایفا خواهد کرد. ویکو اسکورسیا (Vico Escorcia) (بازیگر مینی سریال ۵ قسمتی و ۱۰ ساعته‌ی شبکه‌ی History یعنی Texas Rising) دیگر بازیگر این عنوان است که نقش دختری گمشده و کاتالیزور این داستان نئو نوآر را ایفا خواهد کرد.

جوردن میشاد-اسکورزا (Jordan Michaud-Scorza) و نیکیت دوشی (Nikit Doshi) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.