دان جانسون و کریس رد به کمدی اجتماعی NBC پیوستند

19 July 2020 - 20:03

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، دان جانسون (Don Johnson)، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، جایگزین اندی گارسیا (Andy Garcia) در سریال کمدی جدید Kenan با بازی کنان تامپسون (Kenan Thompson) شده که از شبکه NBC پخش خواهد شد. جانسون نقش پدر زن شخصیت اصلی، به نام ریک، را ایفا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریس رد (Chris Redd) و کیمری لوییز (Kimrie Lewis) برای ایفای نقش‌های گری و میکا انتخاب شده‌اند.

سریال Kenan (با عنوان قبلی The Kenan Show) درباره مجری بیوه‌ برنامه صبحگاهی Atlanta’s #2 است که در تلاش است تا بین کار و دختران جوانش برخلاف تمامی کمک‌هایی که از پدر زن و برادر و مدیر و دستیار و مهمانش می‌گیرد، تعادل برقرار کند. دنی و دانا لاکت (Dani and Dannah Lockett) بازیگران کودکی که پایلوت اصلی را ترک کردند، به تامپسون پیوستند.

اولین پایلوت را جکی کلارک (Jackie Clarke) نوشت و کریس راک (Chris Rock) کارگردانی کرد. سپس این پایلوت تبدیل به سریال شد و دستخوش تغییرات زیادی گردید و کلارک داستان جدیدی برای آن نوشت و دیوید کسپ (David Caspe) شورانر سریال شد. لورن مایکلز (Lorne Michaels) و اندرو سینگر (Andrew Singer) نیز تهیه کنندگان اجرایی کار بطور مشترک با تامپسون، کلارک و کسپ هستند. این سریال محصول یونیورسال تی‌وی است.

کنان تامپسون قبل از Saturday Night Live در برنامه‌های کمدی کلاسیک All That و Kenan & Kel شبکه Nickelodeon حضور داشت.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.