سریال Hawkeye: عدم حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ

20 July 2020 - 13:00

طبق گزارش صورت گرفته، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) دیگر در حال مذاکره برای بازی در سریال جدید Hawkeye نیست. دنیای گسترده مارول بعد از شیوع بیماری کووید ۱۹، و ساخت Infinity Saga از تولید فیلم و سریال دست کشیده است. در حالیکه تولیدات هالیوود متوقف شده‌اند، ساخت پروژه‌های جدید مانند سریال‌های مارول استودیوز برای دیزنی پلاس ادامه دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سال گذشته در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو گفته شد Hawkeye یکی از پروژه‌های کوچک در حال تولید مارول برای سرویس پخش دیزنی پلاس است.

تاکنون تاریخ پخش این سریال اعلام نشده اما اطلاعاتی پیرامون آن منتشر شده‌ است. در این سریال شاهد بازگشت جرمی رنر (Jeremy Renner) در نقش کلینت بارتون هستیم و روایت داستان به شخصیت‌های اونجرز برمی‌گردد. جدا از این، Hawkeye تکرار موقت داستان شخصیت کیت بیشاپ قهرمان است. از آنجاییکه این جزئیات تایید شده‌اند، طرفداران شروع به حدس زدن در مورد بازیگر این نقش کردند و هیلی استاینفلد اولین اسمی بود که به ذهن همگان رسید.

حالا گویا این بازیگر در این پروژه نقشی ندارد. طبق گفته درک کورنل (Derek Cornell)، هیلی استاینفلد خیلی وقت است از سریال Hawkeye کنار رفته است. متاسفانه کورنل هیچ اطلاعات دیگری درباره اینکه چه اتفاقی در فرایند مذاکره با او افتاده، نداده است.

کیت بیشاپ دختر تاجری است که در معاملات غیرقانونی در کامیک‌ها نقش دارد. به دنبال حمله به کیت در سنترال پارک، او تلاش می‌کند که دیگر هیچوقت آسیب نبیند. کیت اقدام به یادگیری هنرهای رزمی کرده و سرانجام نام Hawkeye را وقتی فکر می‌کند کلینت مُرده، انتخاب می‌کند.

این دو شخصیت در کامیک Hawkeye نوشته مت فرکشن (Matt Fraction) و دیوید آجا (David Aja) بودند که منبع اصلی روایت سریال تلویزیونی Hawkeye است. هنوز مشخص نیست چگونه کلینت و کیت در این سریال با هم آشنا می‌شوند.

اخیرا امبر فینلایسون (Amber Finlayson) و کتی الوود (Katie Ellwood) بعنوان کارگردانان Hawkeye معرفی شدند و ریس توماس (Rhys Thomas) کارگردان چند قسمت از سریال بوده است. لذا می‌توان گفت این پروژه به تولیدش ادامه می‌دهد. از طرفی مارول به دنبال بازیگر برای نقش کیت بیشاپ است. مارول امسال بخاطر شیوع بیماری کرونا در کامیک‌کان حضور نخواهد داشت و در نتیجه شاید اعلام بازیگر این نقش مدتی طول بکشد چون این سریال فعلا پخش نمی‌گردد و عجله‌ای هم برای اعلام رسمی بازیگران سریال نیست.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.