احتمال ارتباط سریال The Falcon and the Winter Soldier با فیلم Avengers: Endgame

20 July 2020 - 16:00

خبر رسیده که The Falcon and the Winter Soldier ارتباط عجیبی با Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) دارد. بهترین دوستان استیو راجرز، سم ویلسون و باکی بارنز قرار است راهی ماجراجویی خود در جعبه جادویی شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال مارول استودیوز که از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، وقایع بعد از Infinity Saga را به نمایش می‌گذارد و شاهد بازگشت چهره‌های آشنایی همچون شارون کارتر و هلموت زیمو هستیم. طرح داستان این سریال مخفی نگه داشته شده اما انتظار می‌رود کاپیتان آمریکا با نیروهای خارجی مانند دولت مبارزه کند. در اینجا مامور آمریکا که انتخاب سازمان برای ایفای این نقش است، معرفی می‌گردد.

گویا این تنها مشکلی نیست که این دو نقش اصلی با آن در سریال مواجه می‌شوند، چون یاکوزاها نیز در روایت نقش دارند. همانطور که در صفحه رسمی IMDb سریال The Falcon and the Winter Soldier دیده می‌شود، این سریال کویی جوا (Kawui Joa) و لئون نگو (Leon Ngo) را در نقش عضو گروه یاکوزا و دوچرخه سوار یاکوزا در اختیار دارد. این دو فقط در یک قسمت ظاهر می‌شوند، گرچه مشخص نیست دقیقا کدام قسمت. متاسفانه گفته نشده نقش آن‌ها در این سریال دقیقا چیست.

شایان ذکر است که IMDb همیشه دقیق نیست و باید منتظر اعلام رسمی مارول ماند. گرچه حضور احتمالی یاکوزاها در این سریال بدین معنی است که The Falcon and the Winter Soldier سازمان‌های جنایی متعددی را نشان می‌دهد. با این حال تصویر منتشر شده از صحنه فیلم‌برداری سریال، دوچرخه سوار این گروه در Madripoor را نشان می‌دهد که شبیه لوگو تبهکار مردان ایکس، یعنی اوگان است. چیزی که حضور یاکوزاها در این سریال را جالب کرده، حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Endgame بوده، جایی‌که کلینت برتون/هاکای با بازی جرمی رنر (Jeremy Rener) با هویت رونین افراد زیادی را می‌کشد. اینکه این یاکوزاها با اعضای اونجرز چه ارتباطی دارند هنوز مشخص نیست. حضور بازیگر ژاپنی میکی ویشیکاوا (Miki Ishikawa) در سریال ممکن است به این موضوع ربط داشته باشد.

حضور جوا و نگو در یک قسمت از سریال حاکی از حضور کم‌رنگ یاکوزاها در The Falcon and the Winter Soldier است. این شاید ارتباطی با سریال Hawkeye مارول نیز داشته باشد و در آن سریال بیشتر شاهد حضور رونین باشیم.

تاریخ پخش سریال هنوز قطعی نیست. و باید منتظر تصمیم مارول استودیوز برای اعلام رسمی تاریخ پخش The Falcon and the Winter Soldier بمانیم.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.