اکران فیلم Tenet تا زمان نامشخصی به تاخیر افتاد

20 July 2020 - 23:00

استودیوی برادران وارنر اکران فیلم Tenet را تا زمان نامشخصی به تاخیر انداخت. این خبر پس از این منتشر شد که تاریخ اکران چندین فیلم تغییر کرده و هنوز مشخص نیست چه زمانی برای اکران فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) مناسب است. استودیوی برادران وارنر طی یک بیانیه از برنامه خودش برای تبلیغ و انتشار Tenet به صورت جهانی گفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

قبلا تاریخ اکران این فیلم که ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۷ ژوئیه منتشر شود، به ۱۲ اوت تغییر کرده بود. حتی پوسترهای جدیدی که از این فیلم منتشر شدند روی تاریخ اکران ماه اوت تاکید داشتند. اما توبی امریک (Toby Emmerich) رئیس هیئت مدیره برادران وارنر طی یک بیانیه اعلام کرد:

ما به زودی تاریخ اکران جدید Tenet را اعلام خواهیم کرد. این فیلم قرار نیست مثل بقیه فیلم‌ها تاریخ اکران مشخصی داشته باشد و ما در برنامه تبلیغ و انتشار این فیلم روی چنین مواردی تاکید خواهیم کرد.

هنوز مشخص نیست آیا برادران وارنر قصد دارد این فیلم را در پاییز یا زمستان ۲۰۲۰ اکران کند یا خیر. تاریخ اکران برخی از مهم‌ترین فیلم‌های این استودیو از جمله Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» و Dune «تل‌ماسه» به پاییز یا زمستان ۲۰۲۰ موکول شده است، در حالی که فیلم The Batman «بتمن» سال آینده اکران خواهد شد. بنابراین شاید این استودیو تصمیم بگیرد فیلم Tenet را هم سال ۲۰۲۱ اکران کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.