تاریخ اکران جدید فیلم The Conjuring 3 مشخص شد

21 July 2020 - 00:00

تقویم اکرانی همچنان در حال تغییر است، چون استودیوها هنوز مطمئن نیستند چه زمانی برای اکران فیلم‌های بزرگ آن‌ها مناسب است. یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که تاریخ اکران آن‌ها تغییر کرده دنباله The Conjuring «احضار» با عنوان The Conjuring: The Devil Made Me Do It «احضار: شیطان مرا وادار کرد» است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم در ابتدا قرار بود ۱۱ سپتامبر امسال اکران شود، اما استودیوی برادران وارنر متوجه شده یک فیلم ترسناک در چنین شرایطی مخاطبان زیادی را جذب نخواهد کرد، مخصوصا وقتی سینماهای شهرهای بزرگی مانند لس‌آنجلس همچنان تعطیل هستند. حالا این استودیو تصمیم گرفته فیلم بعدی فرنچایز Conjuring را در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) اکران کند.

کسانی که فکر می‌کنند چرا این فیلم توسط سرویس استریم HBO Max منتشر نمی‌شود، به این نکته توجه داشته باشند که اگرچه ساخت یک فیلم Conjuring به اندازه Tenet پرخرچ نیست، اما برادران وارنر با اکران چنین فیلمی در سینماها سود خیلی بیشتری کسب خواهد کرد. در حال حاضر، تنها کاری که The Conjuring 3 می‌تواند برای HBO Max انجام دهد این است که تعداد اشتراک‌های این استریم را کمی افزایش دهد، و مشخص نیست این مخاطبان پس از تماشای این فیلم همچنان اشتراک خود را تمدید کنند یا خیر. وقتی درآمد حاصل از نمایش این فیلم در سینماها، هتل‌ها، هواپیماها و غیره را درنظر بگیرید، تصمیم استودیو کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.