تیزر و تاریخ پخش سریال انیمیشنی Hoops منتشر شدند

21 July 2020 - 14:30

نتفلیکس تیم بسکتبال خود را تشکیل داده و تاریخ پخش سریال انیمیشنی با محوریت بسکتبال، کاری از بن هافمن (Ben Haufman)، فیل لرد (Phil Lord)، کریس میلر (Chris Miller) و قرن ۲۰ را اعلام کرده است. راب ریگل (Rob Riggle)، ناتاشا لگرو (Natasha Leggero)، ران فانچز (Ron Funches)، کلو کینگ (Cleo King) و ای دی مایلز (A.D. Miles) به صداپیشگان Hoops به همراه جیک جانسون (Jake Johnson) پیوسته‌اند. پخش این انیمیشن از جمعه، ۲۱ اوت آغاز می گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انیمیشن Hoops درباره مربی بسکتبال دبیرستانی است که سعی دارد تیم افتضاح مدرسه را به لیگ برتر ببرد و زندگی‌اش را از فلاکتی که گریبان‌گیرش شده، نجات دهد.

جانسون صداپیشه مربی بن هاپکینز است، مربی عصبانی، بد دهان و رقت برانگیزی که سعی دارد خودش را ثابت کند اما همیشه به دنبال راحت‌ترین راه برای انجام کارش است. او خودخواه و بی‌شرم است و به محض اینکه شانس انجام کار درستی را پیدا می‌کند، بیشتر اوقات خرابش می‌کند.

ریگل صداپیشه بری هاپکینز، پدر بن، است. او قبلا صاحب باشگاه بوده و مرتب پسرش را تحقیر می‌کند و به او احترام نمی‌گذارد اما هنوز بهترین‌ها را برای او می‌خواهد.

لگرو صداپیشه شانون، همسر عجیب و غریب بن، است. او رفتارهای تکانشی داشته و تصمیمات عجولانه می‌گیرد اما از وقتی بن را ترک کرده، رفتارش بهتر شده و سعی دارد مزرعه اسب سواری اش را رونق بخشد.

فانچز صداپیشه ران، دستیار بن و بهترین دوست اوست. او آرام، صبور و دقیق است و درست نقطه مقابل بن است.

کینگ صداپیشه اوپا، رئیس بن و مدیر دبیرستان لنوود است و درست مثل بن بد دهان است. او در روابط عاشقانه‌اش شکست می‌خورد و خرافاتی است و استعداد خوبی در خوانندگی دارد.

مایلز صداپیشه متی، بازیکن ۱۶ ساله تیم، است که پدرش او را ترک کرده و او در زمین بازی مشکل دارد و نمی‌تواند با کسی دوست شود.

هافمن، جانسون، سث کوهن، ام. دیکسون، لرد و میلر تهیه کنندگان اجرایی کار هستند. دستور ساخت این سریال اکتبر ۲۰۱۸ داده شد و این سریال محصول بخش تلویزیونی فاکس قرن ۲۰ است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.