تریلر دوم از فصل چهارم سریال Sherlock منتشر شد

12 December 2016 - 17:00

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را می‌توانیم در جدیدترین اکران مارول، Doctor Strange در نقش جادوگر اعظم ببینیم. این بازیگر پرکار در حضور بعدی خود، راهی جعبه جادویی خواهد شد و در فصل چهارم سریال پرانتظار Sherlock نقش آفرینی خواهد کرد، نقشی که بیشترین تاثیر را در محبوبیت حال حاضر این بازیگر دارد. کمپین تبلیغاتی این سریال کار خود را کمی با تاخیر آغاز کرده‌است چرا که قسمت اول فصل جدید تحت عنوان The Six Thatchers «شش تاچر» به زودی و همزمان با تحویل سال نو میلادی پخش خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فصل، جان واتسون (مارتین فریمن) و همسرش مری واتسون (آماندا ابینگتون) شاهد ورود عضو جدید به خانواده‌شان خواهند بود و شرلوک به دنبال جواب برای معمایی خواهد بود که در انتهای فصل سوم، او را از تبعید نجات داد. همچنین در این فصل شرلوک و همراهانش باید با شخصیت منفی جدید سریال، کالورتون اسمیت (توبی جونز) رو به رو شوند که طبق گفته سازنده سریال، شرورترین شخصیتی است که شرلوک با او مواجه شده‌است.

بر اساس تریلرها و ویدیوهای تبلیغاتی منتشر شده، می‌بینیم که سازندگان سریال، مارک گیتیس (Mark Gatiss) و استیون موفات (Steven Moffat) به وعده خود مبنی بر تاریک بودن فصل جدید وفادار مانده‌اند. تریلر دوم رسمی برای این سریال به تازگی منتشر شده‌است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید. شرلوک تاریک‌ترین راز خود را برملا خواهد کرد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.