سریال اقتباسی The Sandman سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد

21 July 2020 - 21:00

نیل گیمن (Neil Gaiman) در مصاحبه اخیرش با Digital Spy پرده از جزئیات جدیدی درباره سریال اقتباسی مورد انتظار The Sandman محصول نتفلیکس برداشته است. او گفته خط داستاتی این سریال به سال ۲۰۲۱ بر می‌گردد. تایید این مسئله مهر تاییدی بر گفته‌های قبلی وی درباره تغییرات جزئی یا آپدیت داستان و شخصیت‌هاست که باید با عصر کنونی همخوانی داشته باشند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گیمن اظهار داشته:

ما داریم با نتفلیکس کار می‌کنیم و قرار بود اواخر ماه مه فیلم برداری را شروع کنیم. بخاطر شیوع بیماری کرونا همه چیز متوقف شد و به حالت استندبای درآمد. نسخه نتفلیکس قرار است از سال ۲۰۲۱ شروع شود، برای همین مورفس بجای ۷۰ سال، ۱۰۵ سال زندانی نتفلیکس می‌شود.

وی افزود:

باید ببینیم چه پیش می‌آید. این توی فیلم نامه نوشته شده و چیز جالبی هم هست. اگر الان این شخصیت را خلق می‌کردیم، جنسیت‌اش چی می‌شد؟

تلاش‌های زیادی برای ساخت اقتباس‌های لایو اکشن Sandman از زمان پخش سریال آن در دهه ۹۰ صورت گرفت. اخیرا جوزف گوردن لویت (Joseph Gordon-Levitt) برای بازی و کارگردانی این اقتباس برای نیولاین سینما به پروژه پیوسته بود.

کامیک Sabdman دی‌سی از سال ۱۹۸۹، ۷۵ بار منتشر شد و دنیاهای در هم آمیخته آن، آنتولوژی قسمتی را خلق کرد که به شخصیت تمثیلی رویا و برادر و خواهرهایش به نام بی‌پایان (مرگ، اشتیاق، ناامیدی، دیوانگی، نابودی و سرنوشت) می‌پرداخت.

این سریال را نیل گیمن (Neil Gaiman) و دیوید گویر (David Goyer) به همراه آلن هینبرگ (Alan Heinberg) تولید می‌کنند.
گیمن سال گذشته گفته بود آن‌ها در حال برنامه ریزی برای ساخت فصل دوم این سریال هستند.

سریال اقتباسی The Sandman اقتباس کامیکی دیگری از نتفلیکس است که در حال حاضر فصل دوم Dark Horse’s Umbrella Academy و The Magic Order و Jupitar’s Legacy را در دست ساخت دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.