زک اسنایدر اطلاعاتی درباره Justice League منتشر کرد

21 July 2020 - 22:30

در حالی که استودیوی برادران وارنر در حال تمرکز بیشتر روی فیلم‌های مستقل دی‌سی است، فیلم‌های اخیر دنیای دی‌سی اشارات زیادی به فیلم ناامیدکننده Justice League «لیگ عدالت» نکرده‌اند و حالا زک اسنایدر (Zack Snyder) درباره پیوستگی زمانی نسخه اسنایدرکات با دیگر فیلم‌های دی‌سی صحبت کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسنایدر طی مصاحبه‌ای گفته این فیلم فعلا روی پیوستگی زمانی DCEU تاثیر نخواهد گذاشت، بلکه به نوعی در اسنایدرورس جریان دارد و تمرکز اصلی او این است که پایان رضایت‌بخشی برای داستان آغازشده در Man of Steel «مرد پولادین» و ادامه یافته در Batman v Superman «بتمن در برابر سوپرمن» رقم بزند. او در این باره گفته:

این فیلم در واقع داره پنج سال دیرتر زمانی که باید منتشر میشد پخش میشه. من پنج ساله دارم باهاش زندگی میکنم. دنیای سینمایی دی‌سی مثل یک درخت منشعب شده و خیلی شگفت‌انگیز و عالی رشد کرده. اما برای من، Justice League مسیر مخصوص به خودش رو داره. این فیلم به نوعی از پیوستگی زمانی دنیای سینمایی دی‌سی جدا شده و مسیر جدیدی پیش گرفته که به نظرم خیلی اتفاق خوبیه.

تدوین و تکمیل جلوه‌های ویژه نسخه اسنایدرکات فیلم Justice League در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار هزینه دارد. همچنین انتظار می‌رود گروه پس از تولید اصلی همراه با تیم بازیگری برای ضبط دیالوگ‌های جدید برگردند. البته قرار نیست سکانس‌های جدیدی فیلمبرداری شوند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.