رابرت کرکمن از اسپین آف Rick Grimes می‌گوید

21 July 2020 - 23:00

رابرت کرکمن (Robert Kirkman) اطلاعاتی جدیدی از فیلم در حال توسعه شخصیت Rick Grimes ارائه داده است. برای خیلی از طرفداران، Rick Grimes پایه اصلی سریال The Walking Dead است، همانطور که Iron Man پایه اصلی اونجرز است. این سریال مهیج زامبی‌محور با بیدار شدن ریک در بیمارستانی که توسط دنیای مردگان اداره می‌شد، آغاز گردید. از اینجا به بعد، ریک قهرمان نجات مردم در دنیای در حال نابودی شد. برای همین وقتی ریک گفت از فصل ۹ سریال را ترک می‌کند، طرفداران شوک زده شدند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سال ۲۰۱۸، اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) در قسمت آخر سریال Walking Dead بازی کرد. گرچه، در اخبار غیرمنتظره در کامیک کان سن‌دیگو، AMC گفته بود اولین فیلم Walking Dead به داستان ریک می پردازد. جزئیات زیادی درباره فیلم منتشر نشد، اما تهیه کننده و سازنده جلوه‌های ویژه آن، گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) در ماه مه اعلام کردند فیلم‌نامه کار در دست نوشتن است. حالا اخبار جدیدی پیرامون فیلم منتشر شده‌اند.

دیوید آلپرت (David Alpert) تولید کننده واکینگ دد و رابرت کرکمن (Robert Kirkman) سازنده آن، از فیلم Rick Grimes گفته‌اند. گرچه آلپرت نمی‌تواند فعلا و با توجه به شرایط موجود، فیلمبرداری کار را شروع کند و گفته: راه طولانی در پیش داریم. کرکمن با او موافقت کرده و گفته وقتی همه چیز آرام شود، خبرهای بزرگی در راه است:

اتفاقات خیلی زیادی پشت صحنه افتاده و نمی‌خوام کسی فکر کند که منتظریم تا کرونا از بین برود. میخواهم بگویم کرونا باعث بهبود کیفیت فیلم‌ها شده است. بنظرم فیلم Rick Grimes یکی از فیلم‌های مهم از این قبیل است، چون ساخت آن و نوشتن فیلم نامه‌اش زمان زیادی برده و مطمئنم عالی از آب درمیاد. اما وقتی اوضاع رو به راه شود، هزاران خبر از فیلم می‌شنوید.

نمی‌شود گفت حدس زدن درباره این فیلم کار سختی است. وقتی طرفداران آخرین بار او را دیدند، ریک نجات یافته بود و داخل هلیکوپتر گذاشته شد و به مقصد نامعلومی فرستاده شد.

دانای گوریرا همانند لینکلن از سریال جدا شد. البته یک قسمت از این فصل به او اختصاص داده شد که در آن فهمید ممکن است ریک هنوز زنده باشد. اگر میشون در فیلم ریک حضور داشته باشد، دیدن فیلم هیجان انگیزتر می‌شود. گرچه این خبر تایید نشده و تا پایان نوشتن فیلمنامه زمان زیادی مانده و همین باعث می‌شود میشون و دیگر شخصیت‌ها شانس بیشتری برای حضور در این فیلم داشته باشند.

طبق چیزی که ریک گفته، گویا AMC آماده فیلمبرداری این پروژه با فیلم نامه خوبش بعد از پایان یافتن دوران قرنطینه است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.