نظرات منتقدان در مورد Rogue One منتشر شد: خبری خوب در راه است

12 December 2016 - 09:00

انتظارات برای مشاهده Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» به اوج خود رسیده‌است. سینمادوستان و مردم عادی هنوز یک هفته دیگر باید تا اکران سراسری فیلم صبر کنند ولی منتقدان به تازگی در اکران لس‌آنجلس این فیلم، موفق به تماشای آن شدند. همانطور که مارول همین تصمیم را در مورد Doctor Strange گرفت، لوکاس فیلم نیز این اجازه را داد که منتقدان، نظرات خود در مورد فیلم را در فضای مجازی منعکس کنند. با سینماگیمفا همراه باشید. در زیر می‌توانید تعدادی از این نظرات را مشاهده کنید:

اریک آیزنبرگ در توئیت خود آورده‌است:

بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم Rogue One محشر است. تلفیقی زیبا از سبک مدرنیته و کلاسیک. هیجان انگیز و جذاب در تمام لحظات. هیجان زده باشید.

کانر شوردفگر نیز با قرار دادن فیلم در لیست پنچ فیلمِ جنگ ستارگان محبوب خود، گفت:

بدون تعارف بگویم که خشن‌ترین و پر تلاطم‌ترین فیلم جنگ ستارگانی است که می‌توان به تماشای آن نشست. فیلم برای آن دسته از کودکانی مناسب است که در فضایی جنگی بزرگ شده‌اند.

استیون وینتراوب از وبسایت کولایدر نیز با تقدیر از فیلم، آن را رویدادی دانست که همه باید تجربه‌اش کنند:

Rogue One از همان ابتدا تا به پایان مرا میخکوب کرد. اکشنی فوق‌العاده همراه با فیلم‌نامه‌ای قوی. طرفداران عاشق آن خواهند شد و مردم از آن لذت خواهند برد.

تری شوارتز از IGN با ستایش از عملکرد گرت ادواردز، وجود واژه جنگ در جنگ ستارگان را مناسب این فیلم دانست:

Rogue One کم نظیر است. اکشنی استثنایی، هم بر روی زمین و هم در بین ستارگان که واقعا زیبا به نظر می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه حس جنگ ستارگان را منتقل می‌کند. نمی‌خواهم چیزی را اسپویل کنم ولی گرت ادواردز عالی عمل کرده‌است و احساسات را به زیبایی به فیلم تزریق کرده‌است. تاریک و کثیف است، خشن است و در عین حال توجیح پذیر.

پیتر اسکیرتا از وبسیات Slashfilm نیز همین روند را ادامه داد:

طرفداران جنگ ستارگان از عملکرد Rogue One راضی خواهند بود. جذاب است، اکشنی گیرا دارد و فیلم‌برداری‌های مجدد، تاثیری منفی بر روی آن نگذاشته‌است. شخصیت‌های دانی ین و K2so عالی هستند.

جن یاماتو از The Daily Beast نیز با قدردانی از فلیسیتی جونز و دانی ین، آنها را جزو نکات برجسته فیلم دانست:

فلیسیتی جونزِ فوق‌العاده، قهرمانی است که من به عنوان رهبر در فضا، دنباله روی او می‌شوم؛ در فیلمی که پر است از قهرمانان بی‌نظیر.

جرمین لوسیر نیز در توئیت خود، با اشاره به لذت بخش بودن فیلم، هایپ موجود پیرامون آن را منطقی دانست:

خدای من! واقعا Rogue One عالی بود. روزها طول خواهید کشید که لذتی که از این فیلم بردم از بین برود. غافلگیری‌های بسیار وجود دارد که از آن لذت خواهید برد. هیجان زده باشید.

این‌ها تنها تعداد کمی از نظراتی بود که راهی فضای مجازی شده‌است. با توجه به این نظرات مشخص است که با مگا بلاک باستری دیگر روبرو هستیم که هفته‌ها گیشه را تحت سلطه خود در خواهد آورد و سینمادوستان را درگیر دنیای خود خواهد کرد. این فیلم چهار روز دیگر در سینماهای آمریکا به صورت سراسری اکران خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.