ستارگان نظم و قانون مجدد کنار یکدیگر قرار گرفتند

22 July 2020 - 15:00

پس‌ازآنکه امسال پیش‌تر اعلام شد کریستوفر ملونی (Christopher Meloni) برای ایفای نقش نمادین خودش الیوت استبلر از سریال Law & Order: Special Victims Unit در مجموعه‌ی انشعابی تازه‌ای بازخواهد گشت، دیگر ستاره‌ی این سریال یعنی ماریشکه هارگیتی (Mariska Hargitay) در اینستاگرام خود تأیید کرد که این دو باری دیگر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه‌ی انشعابی حول محور واحد جرائم سازمان‌یافته‌ی پلیس نیویورک به ریاست استیبلر خواهد بود که دیک وولف (Dick Wolf)، آرتور فورنی (Arthur W. Forney) و پیتر جانکوسکی (Peter Jankowski) برای Wolf Entertainment و بخش تلویزیونی کمپانی یونیورسال تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام می‌دهند. قبلاً گزارش‌شده بود که شورانر سریال Chicago P.D. مت المستد (Matt Olmstead) نویسندگی/شورانری این پروژه را بر عهده دارد.

با در نظر گرفتن این مسئله که سریال در نیویورک جریان خواهد داشت، پس به‌احتمال‌زیاد می‌توانیم انتظار کراس‌اوری بین آن و Law & Order: SVU با نقش‌آفرینی هارگیتی را داشته باشیم و همکاری دوباره‌ی استیبلر با اولیویا بنسون را ببینیم.

ملونی نقش اصلی مرد مجموعه‌ی Law & Order: SVU را در دوازده فصل ابتدایی آن مقابل هارگیتی ایفا کرد. این بازیگر برای نقش الیوت استیبلر در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه‌ی امی شد.

او پس از خروجش از SVU در سال ۲۰۱۱، در آثاری ازجمله درام شبکه‌ی Syfy یعنی Happy!، کمدی شبکه‌ی Fox بانام Surviving Jack، درام تاریخی شبکه‌ی WGN America یعنی Underground، مجموعه‌ی ترسناک True Blood از HBO و علمی-تخیلی The Handmaid’s Tale از Hulu نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.