بازیگر تازه‌ای به فصل ۱۱ مردگان متحرک پیوست

22 July 2020 - 15:30

بازیگر مجموعه‌ی She’s Gotta Have It محصول Netflix، مارگو بینگام (Margot Bingham) به فصل یازدهم سریال The Walking Dead محصول AMC پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه‌ی مذکور همچنان نقشی که بینگام ایفا خواهد کرد را اعلام نکرده است اما احتمال این وجود دارد که بالاخره بینگام را در نقش استفانی ببینیم. او صداپیشگی این شخصیت را در قسمت‌های Bonds و Morning Star از فصل دهم انجام داده بود. استفانی یکی از بازماندگان مرموز شهر چارلستون در ویرجینیای غربی است که به‌وسیله‌ی رادیو با جاش درمیت (Josh McDermitt) در نقش یوجین پورتر ارتباط برقرار می‌کند.

بینگام نقش کلوریدا بردفورد را در سریال She’s Gotta Have It که توسط اسپایک لی (Spike Lee) خلق‌شده، ایفا کرده است. این بازیگر همچنین در درام پزشکی محصول NBC یعنی New Amsterdam، سریال محصول CBS All Access یعنی One Dollar و در مجموعه‌ی محصول شبکه‌ی HBO یعنی Boardwalk Empire نیز به ایفای نقش پرداخته است. از فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته نیز می‌توان به فیلم Tigertail از آلن ینگ (Alan Yang)، فیلم Barbershop: The Next Cut و فیلم تحسین‌شده‌ی Saturday Church اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.