تاریخ اکران دنباله Spider-Man: Homecoming مشخص شد

12 December 2016 - 08:30

دنیای سینماتیک مارول کار خود را در صحنه پایانی فیلم Iron Man در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد، جایی که ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری، در ملاقات خود با تونی استارک، از وجود برنامه‌ای تحت عنوان انتقام جویان خبر داد. این دنیا از آن زمان تا به اکنون ۱۴ فیلم اکران کرده‌است، چندین سریال را از شبکه‌های ABC و نتفلیکس پخش کرده‌است و چندین فیلم نیز در مراحل مختلف تولید و اکران دارد. اگرچه این دنیا در بین طرفداران در اوج محبوبیت قرار داشت، ولی خبر همکاری مارول و سونی برای ساخت فیلمی در مورد مردعنکبوتی، این محبوبیت را وارد مرحله دیگری کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیتر پارکر یا همان مردعنکبوتی (تام هالند) اولین حضور خود در MCU را در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تجربه کرد، که توجه بسیاری از مردم را به همراه منتقدان در بر داشت. حال هالند بار دیگر قصد دارد در نقش خود و این بار در فیلمی سولو در تابستان سال آینده حضور داشته‌باشد، فیلمی که به تازگی تریلر آن زلزله‌ای را در فضای مجازی به وجود آورد.

طبق گزارش جدید ددلاین، سونی به تازگی تاریخ اکران دنباله Spider-Man: Homecoming را مشخص کرده‌است. هنوز اعلام نشده‌است که کارگردان جان واتس (Jon Watts) یا زوج نویسنده، جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein) و جان فرنسیس دیلی (John Francis Daley) به این دنباله باز خواهند گشت یا خیر. همچنین عنوان این دنباله نیز هنوز رسمی نشده‌است و در حال حاضر آن را Spider-Man: Homecoming 2 عنوان می‌کنیم.

این دنباله در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۸ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.