گیل گارسیا برنال به فیلم بعدی ام. نایت شیامالان پیوست

23 July 2020 - 14:00

گیل گارسیا برنال (Gael García Bernal) به فیلم تازه‌ی مخفی‌ ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) از کمپانی Universal پیوست. الایزا اسکنلن (Eliza Scanlen)، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie)، آرون پیر (Aaron Pierre)، الکس ولف (Alex Wolff)، ویکی کرایپس (Vicky Krieps)، ابی لی (Abbey Lee)، نیکی آموکا-برد (Nikki Amuka-Bird) و کن لئونگ (Ken Leung) دیگر ستارگان این پروژه‌ی فوق سری هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بدون عنوان را شیامالان نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی خواهد کرد. مانند اغلب فیلم‌های او، جزئیات فیلمنامه منتشرنشده و ممکن است با دیگر فیلم‌های او در ارتباط باشد. شیامالان در کنار اشوین راجان (Ashwin Rajan) از Blinding Edge Pictures تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام خواهند داد. مارک بینستاک (Marc Bienstock) دیگر تهیه‌کننده‌ی آن است و استیون اشنایدر (Steven Schneider) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

کمپانی یونیورسال اخیراً تاریخ اکران این فیلم را ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) پس از تغییر تاریخ اکران اصلی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد. زمان آغاز تولید فیلم مشخص نیست اما انتظار می‌رود تا در پاییز امسال به جلوی دوربین برود.

شیامالان به‌طور مستقل سرمایه‌گذاری فیلم Glass، فیلم Split و فیلم The Visit که مجموع بودجه‌ی تولیدی آن‌ها ۳۵ میلیون دلار بود را انجام داد. مجموع فروش بین‌المللی این فیلم‌ها به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری دو فیلم بعدی‌اش را نیز خودش انجام دهد.

این فیلم یکی از پر بازیگرترین آثار شیامالان است، چون معمولاً فیلم‌های او دو یا سه شخصیت اصلی دارند که داستان حول آن‌ها روایت می‌شود و از بازیگران مکمل کمتری نیز برخوردار هستند. به نظر می‌رسد که این فیلم شخصیت‌هایی اصلی بیشتری دارد که روایت داستان را پیش می‌برند.

برای گارسیا برنال، این فیلم شبیه به هیچ‌یک از دیگر آثاری که در آن‌ها حضورداشته است، نیست؛ فیلم‌های خاصی مانند Rosewater از جان استوارت (Jon Stewart) و Babel از الخاندرو گونسالس اینیاریتو (Alejandro G. Iñárritu) یا آثاری که در تولیدشان به‌وسیله‌ی کمپانی خودش و دیگو لونا (Diego Luna) با نام La Corriente del Golf به آن‌ها کمک کرده است. او اخیراً فیلم Chicuarotes را برای این کمپانی کارگردانی کرده است.

او همچنین اخیراً در درام محصول Netflix یعنی The Wasp Network دیده شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.