تولید Van Helsing با بازیگرانی تازه از سر گرفته شد

23 July 2020 - 13:30

شبکه‌ی Syfy امروز اعلام کرد که تولید فصل پنجم و آخر سریال اکشن-ترسناک Van Helsing محصول کمپانی‌های Nomadic Pictures و Dynamic Television از سر گرفته‌شده است. بازیگر سریال Sons of Anarchy کیم کوتس (Kim Coates) به همراه الی لیبرت (Ali Liebert) و استیو باسیک (Steve Bacic) به جمع بازیگران این سریال پیوسته‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کوتس نقش کونت دالیبور همسر اولیویا که جدا از مقاصد خوبش انتخاب‌های فاجعه‌باری انجام می‌دهد را ایفا خواهد کرد. لیبرت نقش نینا، خون‌آشامی با گذشته‌ای خاص که مرتبط با ژولیوس با بازی الکس پنوویچ (Aleks Paunovic) است و مقاصد پنهانی دارد که مستلزم مرگ‌های بسیاری هستند را ایفا خواهد کرد. باسیک نقش پدر، خون‌آشامی وحشی که لباسی از پوست حیوانات بر تن دارد و در معدنی متروک به همراه یک بچه پنهان‌شده است را ایفا خواهد کرد.

کلی اورتون (Kelly Overton)، جاناتان اسکارف (Jonathan Scarfe)، تریشیا هلفر (Tricia Helfer)، کیا کینگ (Keeya King)، پنوویچ و نیکول مینوس (Nicole Munoz) ستارگان Van Helsing هستند که به گفته‌ی تهیه‌کنندگان اولین سریال درامی است که فیلم‌برداری آن در کانادا آغازشده. سه قسمت نخست پیش از شیوع کرونا و تعطیلی اجباری پروژه‌ها در اسلوواکی فیلم‌برداری شده بودند. به نظر می‌رسد که فصل پنج ۱۳ قسمتی سریال در موعد از پیش مقررشده پخش شود.

چد اوکس (Chad Oakes) از تهیه‌کنندگان اجرایی و رؤسای Nomadic Pictures گفت:

بازگشت امن و کارآمد به تولید نتیجه‌ی ۱۲ هفته تلاش‌های خستگی‌ناپذیر از طرف تمام تیم اجرایی، تهیه‌کنندگان، نویسندگان، کارگردانان و عوامل است. به‌سختی امکان رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها وجود داشت اما ازآنجایی‌که امنیت و سلامتی عوامل برای ما در اولویت قرار داشت، شرایط امنی برای تک‌تک بازیگران و عوامل به وجود آوردیم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.