پوستر و تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال Lucifer منتشر شد

23 July 2020 - 11:30

نتفلیکس پوستر فصل پنجم سریال Lucifer و چهار تصویر جدید از این سریال منتشر کرده و اعلام کرده این سریال از ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) روی آنتن این استریمر می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوسفیر براساس داستان فرشته هبوط کرده ای است که از پادشاهی جهنم خسته شد و قلمرو خود را رها کرده و به لس آنجلس می‌رود، جایی که با کارآگاه این شهر، کلویی دکر برای گرفتن خلافکاران همکاری می‌کند.

این سریال بعد از فصل سوم توسط فاکس کنسل شد و سپس نتفلیکس نجاتش داد. فصل پنجم دو بخش دارد. دنیس هیزبرت (Dennis Haysbert) نقش خدا را در این سری ایفا می‌کند. این فصل اتحاد بازیگران سریال ۲۴، هیزبرت و دی بی ووساید (D.B. Woodside) در نقش پسر محبوب خدا و برادر فرشته لوسفر، آمنادیل، است.

وارنر بروز تلویژن این سریال را با همکاری Jerry Bruckheimer Television و Aggressive Mediocrity می‌سازد. این سریال براساس شخصیت‌های خلق شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، سم کیث (Sam Kieth) و مایک درینگبرگ (Mike Dringenberg) برای Vertigo ساخته شده است. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer)، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، آیلدی مادروویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون (Joe Henderson) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند. لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردان و تهیه کننده اجرایی است، درحالیکه کاپینوس مشاور اجرایی کار است.

چهار فصل اول این سریال روی شبکه نتفلیکس موجود است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.