تاخیر دنباله لیگ عدالت برای فیلم سولوی بتمن

12 December 2016 - 10:00

۲۰۱۶ سال پر فراز نشیبی برای دنیای گسترده DC بوده‌است؛ در کنار عملکرد نه چندان مناسب Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» از دید منتقدان و موفقیت قابل ملاحظه آن در گیشه، اتفاقی بزرگ نیز حادث شد، جایی که بن افلک (Ben Affleck) برای اولین بار در نقش شوالیه تاریکی ظاهر شد. علی‌رغم مخفی کاری‌های بسیار پیرامون به کارگیری او در این نقش، مشخص شد که این تصمیم تا به اکنون، بهترین تصمیم استودیوی بردران وارنر بوده‌است که حال نیز توجهات بسیاری را به سمت فیلم سولوی آن روانه کرده‌است. تا به این لحظه می‌دانیم که افلک، خود فیلم را می‌نویسد، کارگردانی می‌کند و نقش بتمن را در آن خواهد داشت ولی تاریخ اکران فیلم هنوز اعلام نشده‌است. با انتشار اخبار حضور بازیگران مختلف در نقش‌های جانبی این فیلم، به نظر می‌رسد با تاریخ اکران این فیلم چندان نیز فاصله نداشته‌باشیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر سال آینده راهی سینماها خواهد شد و بسیاری از طرفداران بار دیگر می‌توانند افلک را در لباس بتمن ملاقات کنند. حضور بعدی افلک در سینما نیز به احتمال زیاد دوباره در همین نقش خواهد بود، اما با تاریخ اکرانی نامشخص.

به گزارش هالیوود ریپورتر، برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Justice League 2 را جابجا کرده‌است تا بتواند فضا را برای اکران Batman محیا کند. اسنایدر هنوز هم طبق برنامه قبلی، کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت که با توجه به اولویت اکران فیلم افلک، این اتفاق با تاخیر صورت می‌پذیرد. با اعلام تاخیر لیگ عدالت ۲ به خاطر فیلم سولوی بتمن و با فرض اینکه فیلم بتمن جایگزین دنباله لیگ عدالت در همان تاریخ شود، می‌توان انتظار داشت که این فیلم را در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ مشاهده کنیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.